Zo 12/06/2011 Diest :: Mountainbiketocht M.T.B. Kelberg v.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Op dit moment een flinke hagelbui boven Schaffen bij Diest...

Een beetje modder morgen kan toch gene kwaad he :wink:
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

Het parcour ligt er heel goed bij met hier en daar een plasje.

De camionetten staan klaar voor de 2 uitgebreide bevoorradingen met

mueslirepen, wafels, peperkoek, fruit en sportdrank Etixx.

De tap staat koud, zelf getest :lol:

Tot morgen!!
BertT
Mountainbiker

Post by BertT »

Net terug van heerlijk tochtje (60km). Prachtig weertje en door de regen van gisteren lag het parcours er fantastisch bij. Parcours was leuk, met in het begin enkele stevige klimmetjes, een ietwat platter tussengedeelte met leuke singletracks en op het einde terug het betere klimwerk. Proficiat aan MTB Kelberg!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Vandaag de 60 komen crossen, was weer een snel parcour zoals vorig jaar, 24,5 gemiddeld :-D daarna met de fiets naar huis, daar afgeklokt op 86.5km & 669 Hm. Voor de rest copy/paste ik mijn commentaar van vorig jaar:

Matige TT, maar wel een zeer snelle. Vooral brede wegen en veldwegen, af en toe een ST. Toch wel teveel asvalt. Weinig technisch en weinig uitdagend.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Bosbeer wrote:Het parcour ligt er heel goed bij met hier en daar een plasje.
De enige echte plas die ik tegengekomen ben, was aan het industrieterrein in Webbekom (achter de Toyota). Daar ben ik toch voorzichtig aan de zijkant voorbij getaffeld :wink: ik had geen goesting om daar volle snelheid door te vliegen.
BertT wrote:Prachtig weertje en door de regen van gisteren lag het parcours er fantastisch bij. Parcours was leuk, met in het begin enkele stevige klimmetjes, een ietwat platter tussengedeelte met leuke singletracks en op het einde terug het betere klimwerk.
Klopt als een bus!

Er zaten redelijk wat snelle stukken in. Ik had 61,4 km op den teller (avg 23,3).

Zeer mooi parcours, sommige stukken "vlak bij mijn deur" had ik zelfs nog niet gedaan. Dus de mensen met een garmin : please share the track :bounce:

Bepijling overal dik in orde, alsook de bevoorradingen, afspuitstand en bewaakte fietsenstalling.
Douches heb ik niet "getest" aangezien ik op 10 minuten terug thuis was met de fiets.

Proficiat aan de organisatie =D>
Tot volgend jaar !
jimmy1984
Mountainbiker

Ik kom zeker terug

Post by jimmy1984 »

Goed gedaan mannen!
Mooi tochtje, ons ziede zeker terug! ;)
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Ik heb de 44 km gereden vandaag omwille van tijdsgebrek, anders had ik graag de 60 km gereden. Ik had een gemiddelde van 24km/u.

Ik ben wat op mijn honger blijven zitten eerlijk gezegd.

Goede organisatie, bepijling was super alsook de bevoorrading.

Maar het parcour kon me niet bekoren, er zijn nog heel wat stukken waar we langsgereden zijn waar ik dacht nu komt er een super stuk maar ik bleef dan weer op mijn honger zitten, omdat we er gewoon langreden.

Voor de geïnteresseerden, hier het parcour van de 44 km:

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=edsmygwpdgtnhbpy
phille
Mountainbiker

Post by phille »

met mijn 34.8avg zat ik wel op mijn honger
pareke
Mountainbiker

Post by pareke »

Ik vond het een leuke tocht , thuisgekomen had ik er 117 op de teller met een gemiddelde van 23.9 . Tot volgend jaar
Phille81
Mountainbiker

Post by Phille81 »

phille wrote:met mijn 34.8avg zat ik wel op mijn honger
Amai da's snel !! Als da klopt : chapeau =D>
Kunt ge met zo'n gemiddelde nie bijna chrono-ritten gaan winnen ? :-)
Post Reply