No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

RD wrote:Pffff Conti Race King Supersonic's , zijn die doenbaar of zijn er hier gasten die er al in geslaagd zijn om die dicht te krijgen ? ik ben al enkele dagen aan het proberen om zo'n setje op m'n Crosmaxen te leggen maar zonder sucses, de banden blijven druk verliezen... Heb ze al twee keer met een borstel goed ingesmeerd ( Joe's no flat ) en een nachtje laten drogen maar het lukt me dus niet.... toch maar weer tubeless versies kopen of niet, het zijn fijne bandjes...
Blijkbaar zou NoZisch beter werken met de SS, zelf nooit geprobeerd, gemakkelijker die banden nt in te zetten :wink:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Yup, NoZisch does the trick :drunk:

Lees de review op deze site, waarin Janman bevestigt dat het een makkie is =D>
RD
Mountainbiker

Post by RD »

Alé , bij all4bikes een busje of 4 van dien Noziessh besteld zie, bijna gans hunne vooraad blijkbaar :-D
Hopelijk lukt het met dat spul dan wel... ik hou jullie op de hoogte ! Ga ineens ook eens proberen of ik mijn wielsetje met F-Freds ook dicht krijg.
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Heb nog altijd probleem met oppompen. Heb je daar een compressor voor nodig, of gaat dat ook met een gewone pomp?
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

madskatingcow wrote:Yup, NoZisch does the trick :drunk:

Lees de review op deze site, waarin Janman bevestigt dat het een makkie is =D>
Jop maar na ne maand zijn ze terug lek.
Ochja mag niet klagen, ik krijg nieuwe van conti
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Hallo , misschien is het hier al eens gevraagd of vermeld :roll: of ik op men XTR wielen tubeles ready ( schwalbe ) banden kan gebruiken ( dus zonder binnenband ) of lukt dit enkel met tublesse banden , ik rij al jaren met binnenband en gewone schwalbe :-)
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

profi wrote:Hallo , misschien is het hier al eens gevraagd of vermeld :roll: of ik op men XTR wielen tubeles ready ( schwalbe ) banden kan gebruiken ( dus zonder binnenband ) of lukt dit enkel met tublesse banden , ik rij al jaren met binnenband en gewone schwalbe :-)
dat gaat.
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

BramDR wrote:
profi wrote:Hallo , misschien is het hier al eens gevraagd of vermeld :roll: of ik op men XTR wielen tubeles ready ( schwalbe ) banden kan gebruiken ( dus zonder binnenband ) of lukt dit enkel met tublesse banden , ik rij al jaren met binnenband en gewone schwalbe :-)
dat gaat.
Dus papke derin en gaan met die banaan :-)
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

profi wrote:
BramDR wrote:
dat gaat.
Dus papke derin en gaan met die banaan :-)
best ook een ventiel :-D
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

Iemand hier ervaring me 't tubeless rijden van Hutchinson Python Airlight banden op ZTR Crest velgen met Stans No Tubes ....
Bij mij klappen de banden van de velg en dit met 2.7 bar druk....
Post Reply