Heb jij af en toe eens een truitje van zwitserland aan? Kan je niet direct thuiswijzen..den Bart wrote:Zeg eens goeiendag als ge ons passeert hé, want we zullen jullie ongetwijfeld weer achtervolgenprideandglory1891 wrote:Ai, ik twijfel terug.. Want toen... Jah, juist, geen negatieve commentaar.julcesaar wrote:Ik kom ook af !
Trouwens die Audax-mannen zijn volgens mij niet aan hun proefstuk toe : enkele weken geleden hebben zij toch ook de TT rond Doornik in elkaar gebokst (Tour des Sept Collines of zoiets?) ism Grinta..
Za 11/06/2011 Vloesberg - Flobecq :: 1ère Trans Collines VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
- den Bart
- Mountainbiker
Neeje, van de Mountain Challengers. Jullie zijn ons (fietsertjeAnn en mij) gepasseerd op de TT van Ecaussines en daarna op nog eentje (weet al ni meer welke). Ik heb je in Ecaussines nog aangesproken over je tevredenheid van je niner.prideandglory1891 wrote:Heb jij af en toe eens een truitje van zwitserland aan? Kan je niet direct thuiswijzen..den Bart wrote:Zeg eens goeiendag als ge ons passeert hé, want we zullen jullie ongetwijfeld weer achtervolgenprideandglory1891 wrote:Ai, ik twijfel terug.. Want toen... Jah, juist, geen negatieve commentaar.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Jah!! Juist... Nu weet ik het weer.. Trouwens, na m'n eerste ardennenmarathon dit jaar (waimes)ben ik absoluut overtuigd 29er rijderden Bart wrote:Neeje, van de Mountain Challengers. Jullie zijn ons (fietsertjeAnn en mij) gepasseerd op de TT van Ecaussines en daarna op nog eentje (weet al ni meer welke). Ik heb je in Ecaussines nog aangesproken over je tevredenheid van je niner.prideandglory1891 wrote:Heb jij af en toe eens een truitje van zwitserland aan? Kan je niet direct thuiswijzen..den Bart wrote: Zeg eens goeiendag als ge ons passeert hé, want we zullen jullie ongetwijfeld weer achtervolgen
- marge
- Mountainbiker
Een fantastische streek, Pay-des-Colines. mij moet je niet meer overtuigen.
Toch ga ik voor de 1e maal naar de Regiotour eens andere oorden verkennen.
Wie denkt aan een bisnummer voor de Herdermarathon zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen (al hoop ik dat ik ongelijk heb). De Grinta van enkele weken geleden was ook door de Audax-mannen en eerlijk gezegd was dat een lichte tegenvaller. (was wel mooi natuurlijk maar er was meer ui te halen). Trouwens met Montroeul (' s anderdaags), Quartes (17/7) en St.-Sauveur (31/7) zijn er herkansingen genoeg.
Suc6
Toch ga ik voor de 1e maal naar de Regiotour eens andere oorden verkennen.
Wie denkt aan een bisnummer voor de Herdermarathon zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen (al hoop ik dat ik ongelijk heb). De Grinta van enkele weken geleden was ook door de Audax-mannen en eerlijk gezegd was dat een lichte tegenvaller. (was wel mooi natuurlijk maar er was meer ui te halen). Trouwens met Montroeul (' s anderdaags), Quartes (17/7) en St.-Sauveur (31/7) zijn er herkansingen genoeg.
Suc6
-
Herminator
- Mountainbiker
Post by Herminator »
Het zou fijn zijn indien iemand vanavond zou kunnen updaten ivm staat van het parcours/ondergrond.
Gezien weersvoorspelling van vandaag twijfel ik nl. nog over de
sloffen die 'k ga opleggen.
Alvast bedankt,
Grtz
Gezien weersvoorspelling van vandaag twijfel ik nl. nog over de
sloffen die 'k ga opleggen.
Alvast bedankt,
Grtz
Is niet makkelijk om hierop te antwoorden héHaaike wrote:+1Herminator wrote:Het zou fijn zijn indien iemand vanavond zou kunnen updaten ivm staat van het parcours/ondergrond.
Wat gaat er vannacht nog allemaal uit vallen??
Voorlopig zal alles nog wel best mee vallen veronderstel ik.
Zelf laat ik mijn banden gewoon liggen
Enige waar je best rekening mee houd is dat je vooraan voldoende grip hebt.
Dit kan door bandenkeuze, maar ook door niet teveel druk te steken.
Vooraan schuiven is vervelender dan een achterwiel dat eens uitbreekt.
Zeker op die stijle afdalingen wil je je stuur toch wel onder controle houden.