Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Reesbiker
- Mountainbiker
Houd volgend jaar zeker een plaatsje open voor een andere geschifte, stoer uitziende, alles en niets vrezende hollander...Coyote wrote:Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univegabollie wrote:Geweldig![]()
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega...ik geef mijn plaats NIET af
..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach
rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
. Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons
)
Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)
Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan
Alex....
Dat is genoteerd (let wel op als we naar Els metges gaan, komen we in de buurt waar het licht uit ging heReesbiker wrote:Houd volgend jaar zeker een plaatsje open voor een andere geschifte, stoer uitziende, alles en niets vrezende hollander...Coyote wrote:Inderdaad bollie, ik heb ook al gereserveerd bij Univegabollie wrote:Geweldig![]()
Wat een mooi filmpje...zal van de zomer wel druk worden ..Gelukkig heb ik al gereserveerd bij Univega...ik geef mijn plaats NIET af
..Vandaag weer die mooie compilatie bekeken met een grote glimlach
rond de mond .wat kan het leven toch mooi zijn...nog een paar weken en we zitten , fietsen , er weer
. Volgens mij is er nog maar plaats voor max 1 geschifte, behendige, waaghalzige, gezellige, technisch begaafde, zelf pijnigende, stoere, goed uitziende, niets vrezende, "hollander" lievende, groepsdenkende, handige, hitte bestendige, ... mountainbiker (zoals ons
)
Ik ga ook eens proberen om een tripje samen te stellen, zoals Kurt zijn Els Metgens toer... het zal niet gemakkelijk zijn om dat niveau te bereiken maar ik ga proberen ... (wordt vervolgd)
Het aftellen is weer begonnen: 8 weken te gaan![]()
Alex....
-
gabberlove
- Mountainbiker
Post by gabberlove »
Naaktstrand in platja?
waar???
Waar verblijven jullie juist in platja?Hotel of camping of ?
Greatz
Waar verblijven jullie juist in platja?Hotel of camping of ?
Greatz
-
gabberlove
- Mountainbiker
Post by gabberlove »
Aah,wij zitten 3,5weken op camping rieumbau,is ook prima in ordebollie wrote:Naaktstrand was niet bij Platja hoor...Ik verblijf op camping Valld'aro..bevalt prima .Gaat trouwens al aardig opschieten ..nog 3 weken en dan gaan we weer ...dan dan maar wachten op Univega en Coyote..
- jkeverh
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)
Een weekje terug
ongeveer dit tijdstip vorige vrijdag afgestapt van mijn fiets in Besalu voor het laatste ritje tijdens een weekje met OLH-Hemelvaart.
Maar ook al terug aan het aftellen en nog 3 weken op de tanden bijten
De tracks liggen er veel beter bij dan vorig jaar heel weinig hinder gehad onderweg. Wel een klein beetje regen
Zit zelf op Kim's Camping, LLafranc, ook wel oké enkel de klim naar de staanplaats toe!
http://www.youtube.com/watch?v=ReR_3jeGCzE
Part 2 http://www.youtube.com/user/tiesonline# ... zT5GNBxyIs en dan ben je nog niet helemaal boven
Misschien van de zomer is de verplaatsing maken naar Platja en een toertje meerijden (???)
Maar ook al terug aan het aftellen en nog 3 weken op de tanden bijten
De tracks liggen er veel beter bij dan vorig jaar heel weinig hinder gehad onderweg. Wel een klein beetje regen
Zit zelf op Kim's Camping, LLafranc, ook wel oké enkel de klim naar de staanplaats toe!
http://www.youtube.com/watch?v=ReR_3jeGCzE
Part 2 http://www.youtube.com/user/tiesonline# ... zT5GNBxyIs en dan ben je nog niet helemaal boven
Misschien van de zomer is de verplaatsing maken naar Platja en een toertje meerijden (???)