11/06/2011 Regiotour
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
Klinkt allemaal goed om er een rustig trainingske van te maken...beetje op de sukkel met hematocriet, ijzer, cortisol, etc. ...veel asfalt en boerenwegen + enkele singeltracks + enkele beklimmingskes zullen wel onder 'rustig trainen' vallen :D :D
in Ninove starten voor de 100 (en afhankelijk hoe slaapdronken ik nog ben, miss 130 :p)
in Ninove starten voor de 100 (en afhankelijk hoe slaapdronken ik nog ben, miss 130 :p)
- _Nico_
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)
Dat zwarte lusje is van Start to MTB...MaC'Red wrote:
de groene lus is de 100 km
waar na herzele de blauwe lijn staat tot winnik is de 70 km ( winnik - d'houtem - mere - herzele
groen + rood is 130 km, da zwart stuk snap ik ook niet helemaal idd
MaC'Red
Als je er op staat, kan je dat ook gebruiken als extra kilometerkes uiteraard...
- MaC'Red
- Mountainbiker
ahzo, allez weer iet da we weten se_Nico_ wrote:Dat zwarte lusje is van Start to MTB...MaC'Red wrote:
de groene lus is de 100 km
waar na herzele de blauwe lijn staat tot winnik is de 70 km ( winnik - d'houtem - mere - herzele
groen + rood is 130 km, da zwart stuk snap ik ook niet helemaal idd
MaC'Red
Als je er op staat, kan je dat ook gebruiken als extra kilometerkes uiteraard...
MaC'Red
Als groen 100km is lijkt dat stukje groen + blauw geen 70km te zijn, daarom was ik verward.
Zwart zal wel iets met de 20km te maken hebben zeker.
Wat ik altijd stom vind aan het regioparcours is dat het mooiste, leukste en zwaarste stuk enkel in de 130km zit
Waarom steken ze dit niet in de basislus van de 100km?
Wil dit stuk niet missen maar 130km is weeral een ganse dag van huis weg.
Ik was van plan te starten in Erpe-Mere (is het dichtst bij Lokeren), iemand een idee achter hoeveel km de splitsing met de 130km komt?
Misschien dat ik beter in Ninove start dan komt de splitsing veel later.
Maar da's natuurlijk 40min langer in de auto
Wat ik altijd stom vind aan het regioparcours is dat het mooiste, leukste en zwaarste stuk enkel in de 130km zit
Ik was van plan te starten in Erpe-Mere (is het dichtst bij Lokeren), iemand een idee achter hoeveel km de splitsing met de 130km komt?
Terug naar Erpe-Mere gaat het in tegengestelde richtingHaaike wrote:Is dat zwarte niet de 20km-lus vanuit Zottegem? Er zijn twee kortere tochten van 20km in het kader van "start to mountainbike", vanuit Zottegem en Erpe-Mere.
Alleen weet ik dan niet waarom de 20km-lus vanuit Erpe-Mere niet aangeduid staat
- MaC'Red
- Mountainbiker
het is idd het zwaarste dat in die 130 km zit, dus de meeste hms en technische stukken ook.Triple-T wrote:Als groen 100km is lijkt dat stukje groen + blauw geen 70km te zijn, daarom was ik verward.
Wat ik altijd stom vind aan het regioparcours is dat het mooiste, leukste en zwaarste stuk enkel in de 130km zit![]()
de 100 km heeft +- 700 à 750 hms
de 130 km heeft +- 1300 à 1350 hms
MaC'Red