LCMT 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
indy
Mountainbiker

Post by indy »

s-works rider 336 wrote:Ja, maar van 2010 !
http://www.lcmt.be/resultaten/dag1/standalgemeen.pdf
Ik snap het echt niet, maar bij mij staat wel degelijk 2011. Maar je bent niet de enige die dat "probleem" heeft... Heel raar, want 2010 is gewist van onze server...
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

indy wrote:
Ik snap het echt niet, maar bij mij staat wel degelijk 2011. Maar je bent niet de enige die dat "probleem" heeft... Heel raar, want 2010 is gewist van onze server...
Yep Koenraad, hie moet de content van zenne internetbrowser eens opkuisen, geschiedenis wissen of op 't knoppeke pagina opnieuw laden es drukken (werkt niet me alle browsers), nieuwe pagina heeft zelfde naam als de oude en als hij die de voorbije dagen al binnen gehaald heeft, afhankelijk van de instellingen, laadt hij deze niet automatisch opnieuw en vandaar dat hij met de oude blijft zitten #-o

Nog 2 Chouffekes tegoed :wink: , 'k zal der u eens aan herinneren ergens eind augustus :lol:
kdelaplace
Mountainbiker

Post by kdelaplace »

indy wrote:

Waarschijnlijk zit de pdf nog in de cache van de browser.
Best met Ctrl+F5 de pagina refreshen, dan krijg je wel de juiste resultaten.
Voor apple gebruikers, Safari even resetten ( staat onder het 'Safari' menu )

Het zou natuurlijk makkelijker geweest zijn als op de site de link met resultaten van vorig jaar verschilt met die van dit jaar. Iets in deze vorm dus:

ttp://www.lcmt.be/resultaten/2011/dag1/standalgemeen.pdf
euvel
Mountainbiker

Post by euvel »

idd 2011 een stukje zwaarder, wel vond ik het spijtig dat de laatste kms van 2 en 3 identiek waren, waar zat btw op dag 3 het beloofde technische einde, lees WB-parcours en toch even melden op dag 3 voor de laatste bev. het venen stuk van de kl*ten zenne, weg ermee zou ik zeggen En ik snap ook niet goed waarom er elke dag minder kms werden opgegeven dan af te leggen, ook naar bev. toe was dit zo, is dit dan zo moeilijk? Maar dit weegt niet op tegen het genot dat we tijdens de 4-daagse hebben gehad.
Epic-haas
Mountainbiker

Post by Epic-haas »

grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Heeft er iemand een remedie tegen de heimwee naar de lcmt??? Fiets pakken en rijden zou men zeggen, heb dit gedaan en vandaag in diest gaan rijden, maar het is er alleen maar op verslechterd. :( Der is maar èèn nadeel aan de lcmt, we zijn te veel verwend geweest 8) Zekers terug tot volgend jaar :bounce:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

grippeke wrote:Heeft er iemand een remedie tegen de heimwee naar de lcmt??? Fiets pakken en rijden zou men zeggen, heb dit gedaan en vandaag in diest gaan rijden, maar het is er alleen maar op verslechterd. :( Der is maar èèn nadeel aan de lcmt, we zijn te veel verwend geweest 8) Zekers terug tot volgend jaar :bounce:
Had vandaag in Lasne het zelfde probleem. Iedereen vond het prachtig, ik bleef precies beetje op mijn honger zitten.

Mojo
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Mojobiker wrote:
grippeke wrote:Heeft er iemand een remedie tegen de heimwee naar de lcmt??? Fiets pakken en rijden zou men zeggen, heb dit gedaan en vandaag in diest gaan rijden, maar het is er alleen maar op verslechterd. :( Der is maar èèn nadeel aan de lcmt, we zijn te veel verwend geweest 8) Zekers terug tot volgend jaar :bounce:
Had vandaag in Lasne het zelfde probleem. Iedereen vond het prachtig, ik bleef precies beetje op mijn honger zitten.

Mojo
Een dame blanchke maakt veel goed, verzacht de pijn een beetje :wink:
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Ardennes trophy!
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

Jeanke6 wrote:
Ardennes trophy!
komt gij bij de kleine zitten :wink:
Post Reply