Zo 12/06/2011 Montroeul-Au-Bois :: 6ième Monmon des Bois edt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Zo 12/06/2011 Montroeul-au-Bois
Post by Brede Boskanter »
Absolute aanrader deze rit . Goeie organisatie in een klein waals dorpje in het kader van de plaatselijke jaarlijkse feesten .Zeer afwisselend parcours , klimmen en dalen , singletracks in het bos , enkele weidedoorsteken en veel onverhard .Dit jaar zijn er voor het eerst ook douches voorzien .Dit jaar mijn derde deelname en normaal gezien een ferme delegatie boskantrijders aan de start.Zelf start ik met enkele vrienden tegen 8u voor de 57 km.Hopelijk hetzelfde stralende weer als de vorige edities.Voor de twijfelaars , na het lezen van de reacties van vorig jaar ben je zeker overtuigd .
- MC Johan
- Mountainbiker
Ik geloof dat deze elk jaar op Pinksteren doorgaat.
Dit jaar dus op zondag 12 juni 2011. Misschien best de titel van het topic (laten) aanpassen.
Ik heb van dezelfde club vorig jaar de toertocht vanuit Frasnes (Saint-Sauveur) gereden en dat was dik in orde.
De tocht van Frasnes staat dit jaar dacht ik op 31 juli op het programma.
Dit jaar dus op zondag 12 juni 2011. Misschien best de titel van het topic (laten) aanpassen.
Ik heb van dezelfde club vorig jaar de toertocht vanuit Frasnes (Saint-Sauveur) gereden en dat was dik in orde.
De tocht van Frasnes staat dit jaar dacht ik op 31 juli op het programma.
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Montroeul - au - Bois
Deze tocht gaat elk jaar door op Pinksteren , dit jaar dus op zondag 12 juni . De tocht in Saint - Sauveur is op zondag 31 juli.Doordat ik op computervlak een amateur ben krijg ik deze reactie niet bij de kalender gepost . Kan iemand dit wel , alvast bedankt.
- focustunerke
- Mountainbiker
Re: Montroeul - au - Bois
Post by focustunerke »
HahaBrede Boskanter wrote:Deze tocht gaat elk jaar door op Pinksteren , dit jaar dus op zondag 12 juni . De tocht in Saint - Sauveur is op zondag 31 juli.Doordat ik op computervlak een amateur ben krijg ik deze reactie niet bij de kalender gepost . Kan iemand dit wel , alvast bedankt.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
deze staat ook op mijn planning, als ik op tijd uit mijn bed geraak. Enkele jaren geleden heb ik hier al gereden, dus we weten dat er mogelijkheden zijn.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Herinner me nog Montroeil uit 2007 waar ene Traxer van het produktiehuis VTT-Traxermovies het eerste forumbikersfilmpke heeft gemaakt :
Direct naarboven door de weide , waar we allemaal omgekeerd zijn op een hoopje. (op 1min40)
Aan de bevoorrading zat toen iemand die om het kwartier naar de winkel ging om bij te vullen en die zei dat we met veel te veel waren (dacht zo'n 300 in totaal).
Was toen volledig georganiseerd door lokale meestal gepensioneerde mensen als aktiviteit bij het dorpsfeest.
De passage door de koeienweide was super om de 200meter stond een pijl.
(filmpke vanaf 2min30 , let op de donkere ronde bollen in de weide
)
Supersympathiek dorpje , je waant je in de ardennen als je daar binnenrijdt.
Direct naarboven door de weide , waar we allemaal omgekeerd zijn op een hoopje. (op 1min40)
Aan de bevoorrading zat toen iemand die om het kwartier naar de winkel ging om bij te vullen en die zei dat we met veel te veel waren (dacht zo'n 300 in totaal).
Was toen volledig georganiseerd door lokale meestal gepensioneerde mensen als aktiviteit bij het dorpsfeest.
De passage door de koeienweide was super om de 200meter stond een pijl.
(filmpke vanaf 2min30 , let op de donkere ronde bollen in de weide
Supersympathiek dorpje , je waant je in de ardennen als je daar binnenrijdt.
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Zo 12/06/2011 Montroeul-au-Bois
Absolute aanrader deze rit . Goeie organisatie in een klein waals dorpje in het kader van de plaatselijke jaarlijkse feesten .Zeer afwisselend parcours , klimmen en dalen , singletracks in het bos , enkele weidedoorsteken en veel onverhard . Dit jaar zijn er voor het eerst ook douches voorzien . Dit jaar mijn derde deelname en normaal gezien een ferme delegatie boskantrijders aan de start . Zelf start ik met enkele vrienden om 8u voor de 57km.Hopelijk hetzelfde stralende weer als de vorige edities . Voor de twijfelaars , na het lezen van de reacties van vorig jaar ben je zeker overtuigd .
6° MONMON DES BOIS ET ETANGS
Provincie: Henegouwen
Categorie: Toertocht
Afstand: 10-25-35-45-53-70 km
Aantal bevooradingen: 1-3
Aantal deelnemers in 2010: 650
Startuur: 7.30-10.30
Plaats: Chapiteau, Place
Prijs: 4-6 €
Extra: Bike-Wash, Bewaakte fietsparking, Korting O2 BIKERS Club
Phone: 0477/69.27.10
E-mail: vtteux@montroeul.be