Joven - Titanium

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

pieter mels wrote:ik vind dat toch wel een slechte zaak , dat men die afwikkeling zo aanpakt.
het minste wat ze kunnen doen is jou een respons sturen waarin staat dat de mail gelezen is en dat er aan gewerkt word.
In mijn eerste e-mail vermeldde ik alle gegevens van mijn headset, en headset tube. Ik belde, en reden van niet reageren was "wij kennen de gegevens van uw headset en frame niet". #-o Direct een nieuwe e-mail gestuurd met nog wat meer info + link van de headset op de tange site. Blijft stil.

Jammer... Ging een 500km weekje worden, kzal mij beperken tot een interval weekje met de stadsfiets dan.
pieter mels
Mountainbiker
Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Post by pieter mels »

anders nog eens opbellen en dan gelijk de gegevens van het frame balhoofd etc doorgeven.

en dan gelijk vragen wanneer er actie word ondernomen
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Vandaag wordt het pakket opgestuurd samen met de factuur + gegevens om de overschrijving te maken. Het is dus een ontvangen, en dan pas overschrijven beleid. Een pluspunt van Joven ivm vertrouwen naar de klant toe. Mooizo. =D> Naar communicatie toe loopt dat niet zo vlot, maar ik weet nu tenminste hoe de vork in de steel zit.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

DXC wrote:Vandaag wordt het pakket opgestuurd samen met de factuur + gegevens om de overschrijving te maken. Het is dus een ontvangen, en dan pas overschrijven beleid. Een pluspunt van Joven ivm vertrouwen naar de klant toe. Mooizo. =D> Naar communicatie toe loopt dat niet zo vlot, maar ik weet nu tenminste hoe de vork in de steel zit.
Hoe de vork in de fiets zit bedoel je? :-D
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

De nieuwe headset is binnen. Leuk om te weten is dat het nu beide cupsindustriële lagers zijn en dat het gewicht op 68g komt. Een goede vernieuwing vergeleken met vroeger. Het rubber zit nu ook wat verfijnder verwerkt. Enkel maar een pluspunt. =D>

Image

Ondertussen de bike wat aan het inkleuren, maar hier komen later wat foto's van. Fietsen zal pas voor ná het weekend zijn.
Last edited by DXC on Tue 23 Feb 2016 16:43, edited 1 time in total.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Bike aan het inkleuren? Vertel ^^
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Extra bevoorrading:
Image

Crank gedeelte wat kleurrijker maken:
Image

Voor de lange ritten:
Ik heb de gestripte versie gewoon tot een 150 tal kms, deze kan enkel maar meer comfort brengen. 8)
Image

En het totaalplaatje:
Image
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Het rijden met vaste vork bevalt mij erg goed. Foto op pagina 1! 8)
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

- Manitou R7 MRD
- XO mango 9sp achter derailleur
- KCNC triple k-type
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

mooi ;-)
Post Reply