Zo 05/06/2011 Langdorp :: Hagelandse Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Zondag de 40 gedaan. Bij aankomst bleken het er 37 te zijn dus dan nog maar eens het eerste stuk erbij (handig dat de toer halfweg terug bij de start passeert! :-D )

Bij de tweede doorrit op deel één bleek dat we ergens aan de spoorweg een stuk van 6 km afgesneden hadden want opeens zaten we op ongekend terrein en bij aankomst stonden er 60 op de teller terwijl bij de eerste doorrit aan de BV er 17 opstonden (37 + 17 = 54 oftewel 60-6). #-o Dit betekent ook dat de werkelijke lengte van de toer 43 km was.
Gelukkig had ik nog een reepke bij om onderweg wat energie op te doen!

Het was de moeite, volgend jaar weer!
cieske
Mountainbiker

Post by cieske »

hallo

Ik was mijn kaart van de vwb kwijt met een goei 15 euro bij in een plastiek tasje in mijn achterzak hetwas er uit gevallen.
Vandaag stak in mijn brievenbus hier in Laakdal vorst het zakje terug met men kaart en al het geld.

Ik wil degene die hem terugbracht bedanken en als we kunnen afspreken krijgt er ene van mij

Groetjes

Gert :P :P :P
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

onze webmaster, kris berckmans heeft dit bij u in de bus gestoken, betaald dieje dus maar een goei pint =D> =D>
cieske
Mountainbiker

Post by cieske »

ZONDAG N diest WE HEBBEN GELE TENEUS AAN VAN SUBLIMMO

SEE YOU :lol: :lol:
Post Reply