chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

kawa wrote:Had beter alles nog eens opnieuw laten komen op hun kosten.
En dat had ws nog gepakt ook :wink:

Bij mij zijn ze ooit een artikel vergeten in de doos te steken; 't stond wel op de pakbon en was dus wel degelijk betaald en volgens hen geleverd. Zonder de minste problemen heeft crc het ontbrekend product nagezonden (kostte toch iets van een 40-50 euro).
En daar was ik op voorhand niet zo gerust in aangezien het in principe hun woord tegen het mijne was.

Bij ons worden de pakjes via dpd soms via een briefje geregeld, soms ligt het bij de buren en soms staat het aan de achterdeur. 't Hangt nog meer van de koerier dan van de koerierdienst als de winkel af.
Al kan ik erin komen dat je niet gelukkig bent als ze je pakje moeten hersturen omdat het nooit aankwam, je zit toch maar weer met de nodige moeite qua mails etc.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

'k laat alles op 't werk aankomen,
alleen nogal raar als ge dan 2 dagen niet daar bent geweest,
en blijkt dat je (wel nog goed ingepakt/neutrale doos) Ipad al 2 dagen aan 't onthaal ligt,
open en bloot :lol:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Zombiker wrote:
kawa wrote:Had beter alles nog eens opnieuw laten komen op hun kosten.
En dat had ws nog gepakt ook :wink:
Bij een volgende levering aan m'n voordeur hebben ze prijs.
kevinv
Mountainbiker

Post by kevinv »

CRC kiest idd de transportfirma, maar het is nog altijd de man of vrouw die het pakje aan de deur zet die in de fout gaat. Wat niet wil zeggen dat ik je frustratie niet begrijp.

Ivm met de internetfraude kan ik alleen zeggen dat er sinds enkele maanden meer en meer klachten zijn omtrent bovenstaande. Ik denk niet dat het firmagevoelig is.

Nu jah, er zijn nog genoeg online-shops waar je alles kan bestellen e.
Is gewoon een beetje geluk hebben denk ik.
hANDYman
Mountainbiker

Post by hANDYman »

heb net 't zelfde gehad met de visakaart, bij crc betaald en even daarna melding en de bus en kaart kunnen blokkeren...
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

niemand hier al eens paypal overwogen ofzo, is toch veel veiliger
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Het voordeel is nu iig dat deze fraude bekend is en je snel van de bank je geld weer terug hebt. dat was een paar jaar geleden wel anders.

Ik had binnen vijf dagen mijn geld weer terug, ging maar om 600 euro omdat ik zorg dat er nooit teveel op mijn rekening staat.

Dit is vorige maand met skimmen gebeurt in een winkel en niet zoals hier op internet.

Gisteren bij Bike discount besteld met de Ccard ben benieuwd hoe het gaat. Vorige keer binnen 48 uur in huis.

Het is natuurlijk altijd irritant omdat je zelf ook probeert op te letten.
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

ik heb onlangs ook een brief gekregen van Mastercard met de melding dat er gefraudeerd is met mijn kaart in de UK.
Ik weet niet dat CRC er iets mee te maken heeft/had, want ik heb ook in andere UK-stores dingen aangekocht :)

Gisterenavond een bestelling gedaan, vanmiddag de mail gekregen dat mijn order vertrokken is :drunk:
Mistersvekke
Mountainbiker

Eerste bestelling

Post by Mistersvekke »

Hbe juist mijn eerste bestelling gedaan bij CRC, normaal bestel ik alles bij bike-discount maar wa'k nodig had hadden ze daar niet.
Ik heb juist alles betaald ook met overschrijving. Ben is curieus wanneer het gaat aankomen.
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

heb een over de verschillende lande aan het kijken geweest naar de prijzen van crc en belgie kwam tog 1 van de goedkoopste uit. ik vind het wel raar da zelfs hun prijzen in de uk duurder zijn dan in belgie. Duitsland shiet daar nog een stukske onder qua prijs. als er hier vlamingen in duitsland wonen mischien kunne we dan iets overeen komen :-D
Post Reply