ardennes trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
betaling en nummer chronorace
Hey bikers,
ik heb mij een tijd ingeschreven voor de rit van 90 km.
De betaling is ook gebeurd. Desondanks sta ik nog steeds niet op de lijst .... Iemand die ook zolang al heeft moeten wachten.
IK heb chronorace al mailtje gestuurd .... maar geen antwoord...
Groetjes,
De betaling is ook gebeurd. Desondanks sta ik nog steeds niet op de lijst .... Iemand die ook zolang al heeft moeten wachten.
Groetjes,
In Vaux-sous-Chèvremont (Chaudfontaine): http://www.mbnbe.mbonline.be/waarneming ... id=36&lg=2BelAir_500 wrote: iemand weet of er veel regen gevallen is en wat de actuele conditie zijn ?
In Herve (Outre-Cour): http://www.mbnbe.mbonline.be/waarneming ... id=59&lg=2
M.a.w. gem zo'n 50L in de laatste 4dagen
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik ben geen weerman dus is de term 50L niet duidelijk
ik wil herder weten of er veel modder zal liggen of dankzij veel wind nog te doen zal zijn
Iemand die o.a adressen zou hebben van bepaalde plekken van waar de volgers kunnen staan ?
alvast bedankt om deze te posten
ik wil herder weten of er veel modder zal liggen of dankzij veel wind nog te doen zal zijn
Iemand die o.a adressen zou hebben van bepaalde plekken van waar de volgers kunnen staan ?
alvast bedankt om deze te posten
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Met een beetje algemene kennis weet je toch dat 50l/m² veel is... Maar door de droogte van de laatste weken zal dat zeer goed meevallen, de grootste hoeveelheid regen dateert ook al van dinsdag. Langs de andere kant heb je in de Ardennen altijd wel een paar modderpoelen die nooit volledig opdrogen. Wat het dus exact wordt weet niemand eh.
Bij vorige edities lag er aan de inschrijving 's morgens een plannetje met het parcours voor de volgers, waar ze makkelijk met de wagen kunnen afsnijden en tot aan de route rijden. Ik weet niet of ze dat nu nog altijd doen...
Je kan ook zelf wat moeite doen en het plannetje met het parcours van de site halen en adhv een routeplanner wat plaatsen uitzoeken. Alle info staat op de site.
Bij vorige edities lag er aan de inschrijving 's morgens een plannetje met het parcours voor de volgers, waar ze makkelijk met de wagen kunnen afsnijden en tot aan de route rijden. Ik weet niet of ze dat nu nog altijd doen...
Je kan ook zelf wat moeite doen en het plannetje met het parcours van de site halen en adhv een routeplanner wat plaatsen uitzoeken. Alle info staat op de site.
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Re: betaling en nummer chronorace
rockrider wrote:Hey bikers,
Groetjes,
Op wellke lijst kijk jij want vind nergens geen lijst van ingeschrevenen
Re: betaling en nummer chronorace
Link: http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... 8335391750pukkie89 wrote:rockrider wrote:Hey bikers,
Groetjes,
Op wellke lijst kijk jij want vind nergens geen lijst van ingeschrevenen
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Ik sta er tussen , maar ben serieus aan't twijfelen om te gaan. Zal tot de laatste moment afwachten, ze geven blijkbaar toch nog regen maandag. 
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ze geven geen regen maar wisselvallig
vandaag gaven ze ook regen tot en met, awel kijk tis droog !
dus hopelijk maandag ook droog
vandaag gaven ze ook regen tot en met, awel kijk tis droog !
dus hopelijk maandag ook droog
- The_Legend
- Mountainbiker
Post by The_Legend »
een collega van me woont niet ver van Theux. In deze regio is er weinig neerslag gevallen. Er is wel zo'n 50l/m² gevallen de laatste dagen maar enkel in Luik. (zoals eerder ook al aangegeven door Uncle Sam)
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Iemand die parcours kan doorsturen op een kaartje. Vind dit niet op de site.
Op de site van Cimes Des Waimes stond dit wel en was gemakklelijk . Afdrukken wat vergroten en je kon gemakkelijk de persoon die je volgt paar keers zien.
Zonder kaartje is dit toch stuk moeilijker.
Thanks alvast
Op de site van Cimes Des Waimes stond dit wel en was gemakklelijk . Afdrukken wat vergroten en je kon gemakkelijk de persoon die je volgt paar keers zien.
Zonder kaartje is dit toch stuk moeilijker.
Thanks alvast