Blijkbaar zou NoZisch beter werken met de SS, zelf nooit geprobeerd, gemakkelijker die banden nt in te zettenRD wrote:Pffff Conti Race King Supersonic's , zijn die doenbaar of zijn er hier gasten die er al in geslaagd zijn om die dicht te krijgen ? ik ben al enkele dagen aan het proberen om zo'n setje op m'n Crosmaxen te leggen maar zonder sucses, de banden blijven druk verliezen... Heb ze al twee keer met een borstel goed ingesmeerd ( Joe's no flat ) en een nachtje laten drogen maar het lukt me dus niet.... toch maar weer tubeless versies kopen of niet, het zijn fijne bandjes...
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Yup, NoZisch does the trick
Lees de review op deze site, waarin Janman bevestigt dat het een makkie is
Lees de review op deze site, waarin Janman bevestigt dat het een makkie is
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Dus papke derin en gaan met die banaanBramDR wrote:dat gaat.profi wrote:Hallo , misschien is het hier al eens gevraagd of vermeldof ik op men XTR wielen tubeles ready ( schwalbe ) banden kan gebruiken ( dus zonder binnenband ) of lukt dit enkel met tublesse banden , ik rij al jaren met binnenband en gewone schwalbe
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
best ook een ventielprofi wrote:Dus papke derin en gaan met die banaanBramDR wrote:dat gaat.profi wrote:Hallo , misschien is het hier al eens gevraagd of vermeldof ik op men XTR wielen tubeles ready ( schwalbe ) banden kan gebruiken ( dus zonder binnenband ) of lukt dit enkel met tublesse banden , ik rij al jaren met binnenband en gewone schwalbe