No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Dat is net het probleem, fietsewinkels zijn nu al dicht en heb het tegen morgen nodig. Er is wel een heel kleine scheur in mijn yellowtape, maar vorige keer ging het toch met de scheur.steven31 wrote:leg er anders eens een nieuw rim tape op misschien is hij daar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
-
Putkop
- Mountainbiker
Wat is er mis met een binneband?BramDR wrote:Dat is net het probleem, fietsewinkels zijn nu al dicht en heb het tegen morgen nodig. Er is wel een heel kleine scheur in mijn yellowtape, maar vorige keer ging het toch met de scheur.steven31 wrote:leg er anders eens een nieuw rim tape op misschien is hij daar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Kan ik niet met lage druk rijden.Putkop wrote:Wat is er mis met een binneband?BramDR wrote:Dat is net het probleem, fietsewinkels zijn nu al dicht en heb het tegen morgen nodig. Er is wel een heel kleine scheur in mijn yellowtape, maar vorige keer ging het toch met de scheur.steven31 wrote:leg er anders eens een nieuw rim tape op misschien is hij daar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
-
RD
- Mountainbiker
Pffff Conti Race King Supersonic's , zijn die doenbaar of zijn er hier gasten die er al in geslaagd zijn om die dicht te krijgen ? ik ben al enkele dagen aan het proberen om zo'n setje op m'n Crosmaxen te leggen maar zonder sucses, de banden blijven druk verliezen... Heb ze al twee keer met een borstel goed ingesmeerd ( Joe's no flat ) en een nachtje laten drogen maar het lukt me dus niet.... toch maar weer tubeless versies kopen of niet, het zijn fijne bandjes...