No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Pff snap er niks van, heb mijn achterwiel met olympic velg als zovaak tubeless gelegd met rr of ff. Maar wilt nu om de een of andere manier niet meer lukken. En moet tegen morgen tubeless liggen voor de hagelandse chrono, anders zowizo snakebite. #-o
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

leg er anders eens een nieuw rim tape op mschien is hi jdaar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

steven31 wrote:leg er anders eens een nieuw rim tape op misschien is hij daar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
Dat is net het probleem, fietsewinkels zijn nu al dicht en heb het tegen morgen nodig. Er is wel een heel kleine scheur in mijn yellowtape, maar vorige keer ging het toch met de scheur.
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

BramDR wrote:
steven31 wrote:leg er anders eens een nieuw rim tape op misschien is hij daar ergens beschadigt of probeer eens een nieuw ventiel mss daar ergens een kleine beschadiging in
Dat is net het probleem, fietsewinkels zijn nu al dicht en heb het tegen morgen nodig. Er is wel een heel kleine scheur in mijn yellowtape, maar vorige keer ging het toch met de scheur.
Wat is er mis met een binneband?
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Putkop wrote:
BramDR wrote:
Wat is er mis met een binneband?
Kan ik niet met lage druk rijden.
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

ga morgen naar fiets winkel en koop yellow tape he of probeer eens een klijn stukje ducktape op dat schuirtje te plakken
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Die scheur is niet groot genoeg om een probleem te vormen:
Image

Ik heb ondertussen het probleem gevonden, er zit ergens een kleine deuk in mijn velg. Op die plek ging er dus veel melk verloren. Heb dan op die plek de band goed tegen de velg gedrukt en nu ligt hij tubeless :-) .
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

pas dan maar op da je niet bij de eerste beste bocht hem een beetje uit die deuk duwt ben je zo terug plat
saiko
Test team

Post by saiko »

deuken is altijd tof of de band van de velg te krijgen
RD
Mountainbiker

Post by RD »

Pffff Conti Race King Supersonic's , zijn die doenbaar of zijn er hier gasten die er al in geslaagd zijn om die dicht te krijgen ? ik ben al enkele dagen aan het proberen om zo'n setje op m'n Crosmaxen te leggen maar zonder sucses, de banden blijven druk verliezen... Heb ze al twee keer met een borstel goed ingesmeerd ( Joe's no flat ) en een nachtje laten drogen maar het lukt me dus niet.... toch maar weer tubeless versies kopen of niet, het zijn fijne bandjes...
Post Reply