11/06/2011 Regiotour

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

roeln wrote:Hopelijk is dat 'gadget' weer geen fles shampoo die je bij de start krijgt #-o #-o
Heb er vorig jaar verschillende de tocht zien doen met die fles in hun achterzak.....
Als ge het vraagt willen ze je gadget wel bijhouden hoor tot ge terug rond zijt, allez ik heb nog nooit problemen gehad toch in denderhoutem maar ze kennen me ondertussen all hé na 11 edities.

MaC'Red 8)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

roeln wrote:Hopelijk is dat 'gadget' weer geen fles shampoo die je bij de start krijgt #-o #-o
Heb er vorig jaar verschillende de tocht zien doen met die fles in hun achterzak.....
Mijne shampoo hebben ze ook opzij gezet, hij staat er nog!
Toen ik terug bij de startplaats kwam was, was de inschrijfpost reeds verdwenen. Dus dit jaar 2 cadeau's voor mij. :P
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Praktischer is toch dat je bij inschrijving een bonnetje krijgt dat je na de tocht kan omruilen voor je gadget.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

cowboy peter wrote:
Necky1978 wrote:Ik denk dat toch wel 3/4 van het parcours offroad zal zijn.
50% offroad zal dichter bij de waarheid liggen.
Als ge ziet welke kleine veldwegen er verhard worden #-o [-X ....de gemeentebesturen smijten het geld gewoon buiten, of ze hebben en asfalt en beton te veel! Zie Beverberg St-Antelinks, kassei Woubrechtegem, Griet Aaigem, verbinding St-antelinks naar Aaigem Berg en nog zoveel andere...'t is gewoon wraakroepend. En dan besparen op de kap van de kleine man... :evil:
Enfin, ik denk dat we gewoon moeten genieten van wat ze ons voorschotelen, en socializen als het wa minder vlug gaat of verhard is! :-D
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wie start er nog in denderhoutem voor de 100 - 130 km ??

MaC'Red 8)
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

MaC'Red wrote:wie start er nog in denderhoutem voor de 100 - 130 km ??

MaC'Red 8)
Hier ook een starter voor de 100km (normalieter).
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

'T zal helaas klinkers & terras leggen worden (vanochtend geleverd) ipv Regiotour :( maar da's ook :-D nadien
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Al heel wa pijltjes gezien in deze streek!
Ik denk dat de mensen van de sportdienst hun best gedaan hebben!
Niet dezelfde track zoals het reeds jaren is, maar een hertekende Regiotour zo te zien! Leuk!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

goldfinger wrote:Al heel wa pijltjes gezien in deze streek!
Ik denk dat de mensen van de sportdienst hun best gedaan hebben!
Niet dezelfde track zoals het reeds jaren is, maar een hertekende Regiotour zo te zien! Leuk!
Ik heb op de regiotour nog nooit problemen gehad met pijlen, de pijlen zijn zo groot dat ger nie naast kunt kijken. Een vernieuwd parcours is natuurlijk steeds welkom. Ik start rond 8.00h à 8.30 in Denderhoutem.

MaC'Red 8)
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Start Ninove, ga voor de 100km + de verbinding, zit het snor, ga ik op den 130 km, wel met gekneusde ribben (nie vragen) de laatste 2 weken nie veel gereden :cry:
Post Reply