Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
ekobiker
Mountainbiker

Post by ekobiker »

Prima deal gedaan met Winno.
Hij heeft de onderdelen zelfs tot bij mij thuis gebracht. =D>
Djonah Inc.
Mountainbiker
Location: trek 6700 slr met full xt, dirt/beachbike in opbouw

Post by Djonah Inc. »

ekobiker wrote:Hij heeft de onderdelen zelfs tot bij mij thuis gebracht. =D>
Zelfde ervaring met bcb! =D> =D> prachtig

Ook zeer goede ervaring met Gismo

Ook goede ervaring met Foempes, maar mijn pb die ik nadien nog stuurde komt niet toe.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

TomFeyaerts wrote:Slechte ervaring met wolverine! hij ging een set hope schijven van mij kopen en had zogezegd al overgeschreven en al maar kheb nooit iets ontvangen! en de kapoen reageert niet meer op mijn pb's :evil: gelukkig had ik ze nog niet opgestuurd :-?
Zelfde met mtb117, Hij zou het geld overschrijven zodat ik de derrie op de post kan doen. Na een week niets ontvangen en gevraagd of hij een kopie van het betalingsbewijs wil doorsturen. Niet op gereageerd en nu een week later krijg ik een pb dat zijn moeder heeft toegegeven dat ze het geld nooit heeft overgeschreefd :roll: . Tis ma da ge het kunt begrijpe
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Wel zeer goede ervaring met mirflash. Ik heb mijn verkeerd bestelde xx voorderrie tegen zijn tandwielen geruild. Hij nam de derrie dan mee naar duitsland en zo heeft hij zijn geld. =D>
kristof gilis
Mountainbiker

slechte ervaringen

Post by kristof gilis »

Der zijn hier heel veel cowboy's op het forum. ALs je niet geinteresseerd meer bent gewoon zeggen en stoppen met iemand aan het lijntje te houden. Zo erg is dat toch niet?

Zelf ben ik zeer achterdochtig als het allemaal heel snel moet gaan en kun je het al opsturen ....blablabla
gewoon kicken van dit forum zou ik zeggen...
koenvools
Mountainbiker

Re: slechte ervaringen

Post by koenvools »

kristof gilis wrote:Der zijn hier heel veel cowboy's op het forum. ALs je niet geinteresseerd meer bent gewoon zeggen en stoppen met iemand aan het lijntje te houden. Zo erg is dat toch niet?

Zelf ben ik zeer achterdochtig als het allemaal heel snel moet gaan en kun je het al opsturen ....blablabla
gewoon kicken van dit forum zou ik zeggen...
Het merendeel hier op het forum is fair tijdens het zakendoen, maar er zitten -zoals overal- ook wel pipo's tussen. Zo heb ik ook eens iets meer dan een week 'opzij gehouden' voor iemand, waarvan ik dan niks meer hoorde. Maar dat is het enige voorvalletje die ik hier ooit heb meegemaakt, buiten enkele kapaza-achtige biedingen die sommigen hier doen :lol:

Nu zeg ik steeds: de eerste die met geld over de brug komt, krijgt het. Reserveren doe ik niet meer. Het is natuurlijk hun goed recht om bedenktijd te vragen, maar als er dan in die tijd iemand anders concreet wordt ivm de verkoop, tja, dan heeft die eerste pech natuurlijk.

Iets opsturen doe ik pas NADAT ik het geld heb ontvangen.

O ja, bij deze: positieve zaken gedaan met erwin.91 ! Hij had handschoenen opgestuurd, maar ze waren niet toegekomen. Ik liet dit weten via pb, en hij stelde onmiddellijk voor om het bedrag terug te sturen. Ik van mijn kant heb dan gezegd dat hij maar de helft van het bedrag moest terugsturen, want ik moest maar een verzekerde zending gevraagd hebben.
Twee weken later kwam mijn overbuur met het pakketje af! Ik had blijkbaar mijn oude huisnummer opgegeven. Ik heb dan opnieuw de tweede helft van het totaalbedrag overgeschreven naar de verkoper.
trainingsbeest
Mountainbiker

weenie

Post by trainingsbeest »

zeer goede ervaring met weenie

xt groep was geheel nieuw en mooi verpakt
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

bromtje wrote:...gelukkig lopen er wel goeie kopers rond: Langepeter, Zombiker
en verkopers : kristof-taurine =D>
En na een grondige test afgelopen weekend is ook de koper tevreden; goede en vlotte deal met bromtje :P
Eautje
Mountainbiker

Post by Eautje »

Dikke plus voor Treg =D>

Remmen gekocht, na betaling verzonden naar NL.
Prima verpakt en precies zoals omschreven.

TOP!!
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Goeie transactie gedaan met 1manclan ivm mijn Rockshox Sid Team voorvork. Snel, to the point, en een zeer snelle betaler: AANRADER =D>
Post Reply