Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

on6hp wrote:
iddi wrote:
Dacuba wrote:Ik zou toch ook geen fiets bij Van Eyck verkopen, toen ik daar eens vroeg of ze yellow tape hadden keek de verkoper mij met scheve ogen aan van: whut the **** is yellowtape...?
Andere keer toen ik mijn X0 2x10 groep ging kopen bleek ipv een X0 cassette en X0 ketting een X9 cassette en ketting in te zitten.

Mij zien daar iig niet meer, geef mij maar de webshop waar ge zelf u eigen gerief kunt kiezen en kopen OF de lokale fietsenboer
whut the **** is yellowtape...?
Zelfklevend en waterdicht velglint denk ik :wink:
of

Image :-D :-D
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

ik snapda nie...ik ga regelmatig naar van eyck, enja ne velo moette daar misschien nie kopen of ge moet zelf al goe op de hoogte zijn, welke maat etc. maar ik heb daar nog nooit problemen gehad, al vele onderdelen gekocht, altijd vriendelijk, en ze hebben nog nooit gezeurd als ze toch iets achteraf moesten ruilen of wisselen omdat IK iets verkeerds gevraagd had en thuis pas gezien had dat het mis was.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

iddi wrote:
Dacuba wrote:Ik zou toch ook geen fiets bij Van Eyck verkopen, toen ik daar eens vroeg of ze yellow tape hadden keek de verkoper mij met scheve ogen aan van: whut the **** is yellowtape...?
Andere keer toen ik mijn X0 2x10 groep ging kopen bleek ipv een X0 cassette en X0 ketting een X9 cassette en ketting in te zitten.

Mij zien daar iig niet meer, geef mij maar de webshop waar ge zelf u eigen gerief kunt kiezen en kopen OF de lokale fietsenboer
whut the **** is yellowtape...?
lacht maar :wink:
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Heb niet echt klachten maar de prijzen zijn daar wel stevig geworden.
Heb overlaatst de fiets van een vriend wat in orde gezet en moest een x9 achterderailleur, slx cassette en xt ketting hebben.
x9 was 76euro
slx was 49euro
xt was 25euro
Dat is dus 36euro duurder dan bv: vrv-bikes
Moest het dringend hebben dus maar meegebracht,maar voor mezelf weet ik het wel.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

pr023473 wrote:Heb niet echt klachten maar de prijzen zijn daar wel stevig geworden.
Heb overlaatst de fiets van een vriend wat in orde gezet en moest een x9 achterderailleur, slx cassette en xt ketting hebben.
x9 was 76euro
slx was 49euro
xt was 25euro
Dat is dus 36euro duurder dan bv: vrv-bikes
Moest het dringend hebben dus maar meegebracht,maar voor mezelf weet ik het wel.
Amai das wel een pak duurder, ik heb daar m'n x9 derrie gekocht voor 50 euro. En vorig jaar nog een xt cassette voor 49€.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Idd, gisteren ook verschoten van de prijs van Eggbeater 3 pedalen. Bij bike-discount 79EUR, bij VE maar liefst 94EUR... Da's toch al een aardig verschil, maar soit, die prijs betaal je wsl ook bij de lokale fietsenmaker (al heeft de mijne in 't dorp zelf geen eggbeater pedalen).

Van de service wel tevreden, gisteren broek + trui besteld die niet meer in mijn maat voorradig waren. Vandaag al telefoon gekregen dat de bestelling binnen is en opzij ligt.

Eigenlijk heb ik nog nooit mogen klagen van de service bij VE Aalst. Veel hangt ook af van het moment waarop je gaat, ik ga meestal in de voormiddag of net op de middag. Als je natuurlijk de tegenslag hebt dat er iemand voor u staat die een volledig fiets in onderdelen aan het bestellen is... dat kan wel een half uurtje duren.
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

hmmm, ik heb vrijdag, een XT casette, xtr ketting, xt derrie wieltjes en xtr remblokjes gaan halen, en had een rek van 108euro.
Post Reply