Yes, ook interesse in minstens 2 bussen.
Misschien zelfs 3 of 4 als mijn broertje ook moet hebben.
Nieuwe kettingen - super ingevet
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Die prijzen zijn alles in (Bevestiging alles in, levering +/- 14 dagen)
Liefst post kopiëren en uw naam met hoeveelheid aan die lijst toevoegen.
Allé mannen we zijn er bijna, ik sluit af zodra we er genoeg hebben.
We moeten er minstens >= 17 stuks hebben.
2x IvoL
2x Stanny
2x SpeedyG
4x RD
3x MirFlash
Liefst post kopiëren en uw naam met hoeveelheid aan die lijst toevoegen.
Allé mannen we zijn er bijna, ik sluit af zodra we er genoeg hebben.
We moeten er minstens >= 17 stuks hebben.
2x IvoL
2x Stanny
2x SpeedyG
4x RD
3x MirFlash
Voilà sé, zal vanavond als ik wat meer tijd heb naar iedereen een PM sturen met m'n rekeningnr. en andere gegevens
Ik zal om middernacht afsluiten. Zouden er nog meer interesse hebben.
Dan stuur ik de bestelling, in prinicpe is de levering +/- 14 dagen, moet van Teutonenland komen, jammer een streek waar ik nooit ga dus moet met de vracht komen.
Daarna hangt af, ik woon in Roosdaal, afhalen kan, eventueel groeperen per regio en ergens deponeren waar jullie kunnen verder afspreken, of we vinden een andere weg.
PS : Voor nog een fractie goedkoper, maar dan een fractie moeten we de 32 halen, dus gn reden om langer te wachten
Ik zal om middernacht afsluiten. Zouden er nog meer interesse hebben.
Dan stuur ik de bestelling, in prinicpe is de levering +/- 14 dagen, moet van Teutonenland komen, jammer een streek waar ik nooit ga dus moet met de vracht komen.
Daarna hangt af, ik woon in Roosdaal, afhalen kan, eventueel groeperen per regio en ergens deponeren waar jullie kunnen verder afspreken, of we vinden een andere weg.
PS : Voor nog een fractie goedkoper, maar dan een fractie moeten we de 32 halen, dus gn reden om langer te wachten