ATI wrote:Iban + Swift code
en adres begunstigde
chainreactioncycles.com
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Laatste keer dat ik iet geleverd kreeg stond het pakske gewoon aan m'n voordeur.. toch niet zo'n geweldige aflevering lijkt me.kevinv wrote:maandagavond 22.00 uur besteld en betaald via visa.
Enkele minuten geleden pakketje aan de deur geleverd.
Schitterende service.
Eigenlijk zou ik gewoon moeten laten weten dat ik niets ontvangen heb.
Ook betaalde ik met VISA en niet veel later kreeg ik bericht dat mijn kaartnr. gemeld stond. Gevolg, kaart onmiddellijk laten blokkeren en nieuwe aanvragen. Gelukkig (nog) geen misbruik gemaakt met mijn kaart.
Blijkbaar was ik niet de enige, ben nog eens gaan rijden met iemand die hetzelfde voorhad na een betaling bij CRC, hij was wel wat euro's kwijt.
Of CRC zelf aan deze zaken iets kan doen laat ik in het midden, maar ik ben toch niet meer zo geneigd om bij hun te bestellen.
Wil ik best geloven, maar dat ik niet de enige was na een betaling bij CRC vond ik toch opvallend.flupke73 wrote:@Kawa: de laatste tijd al 3 kaarten moeten laten blokeren,
ligt niet alleen aan CRC zelf hoor
is een echte kwaal aan het worden
Die betaling terzijde, afleveren aan een gesloten deur vind ik not done.
Dat afleveren aan een gesloten deur, daar heeft CRC weinig mee te maken denk ik. Dat is meer afhankelijk van de koerier in kwestie.kawa wrote:Wil ik best geloven, maar dat ik niet de enige was na een betaling bij CRC vond ik toch opvallend.flupke73 wrote:@Kawa: de laatste tijd al 3 kaarten moeten laten blokeren,
Bij mij hebben ze het pakje bij de buren afgeleverd.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Idd hangt van koerier af, vroeger werden de pakskes aan de achterkant van het huis gezet als er iemand thuis was. Maar nu er hier een nieuwe postbode is, steekt die altijd een kaart in de bus dat je het kan gaan afhalen binnen 3 dagen bij het postpunt.provo wrote:Dat afleveren aan een gesloten deur, daar heeft CRC weinig mee te maken denk ik. Dat is meer afhankelijk van de koerier in kwestie.kawa wrote:Wil ik best geloven, maar dat ik niet de enige was na een betaling bij CRC vond ik toch opvallend.flupke73 wrote:@Kawa: de laatste tijd al 3 kaarten moeten laten blokeren,
Klopt.provo wrote:Dat afleveren aan een gesloten deur, daar heeft CRC weinig mee te maken denk ik. Dat is meer afhankelijk van de koerier in kwestie.kawa wrote: Die betaling terzijde, afleveren aan een gesloten deur vind ik not done.
Maar CRC kiest een bedrijf om af te laten leveren, niet ik he.
Bij H&S ook al eens zo'n levering meegemaakt. Ligt voor het grootste deel wel aan de koerier... maar toch.
Ik vind het niet kunnen, en aangezien CRC instaat voor de aflevering vind ik dat zij deels mee in de fout gaan.
Had beter alles nog eens opnieuw laten komen op hun kosten.