Aanwezig.
Za 11/06/2011 Vloesberg - Flobecq :: 1ère Trans Collines VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Met de fiets van Geraardsbergen richting Flobecq? Daar de 65km, klinkt verleidelijk JoMC Jo wrote:Pff, ik heb mij ook te rap in geschreven en al betaald. Ja, die 7 euro ben ik kwijt zeker hé? 'k zal mijn cadeauke gaan ophalen en dan naar Flobecq vlammen.meester biek wrote:Ik heb deze te laat opgemerkt, met als gevolg dat ik mij (vooraf) reeds heb ingeschreven voor de regiotour
Vrees dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, zal dit hier verder volgen.
Jammer toch dat deze 2 tochten op dezelfde dag verreden worden ...
Ik houd mijn beslissing nog in beraad. Het kan zijn dat ik mijn uitstapje verzet naar zondag en zaterdag met jullie mee rijd, maar dan voor de 45 km, met optie voor de 65 km. Dan kan ik misschien toch een stukske van de (verloren) Herdersmarathon compenserensven1980 wrote:Met de fiets van Geraardsbergen richting Flobecq? Daar de 65km, klinkt verleidelijk JoMC Jo wrote:Pff, ik heb mij ook te rap in geschreven en al betaald. Ja, die 7 euro ben ik kwijt zeker hé? 'k zal mijn cadeauke gaan ophalen en dan naar Flobecq vlammen.meester biek wrote:Ik heb deze te laat opgemerkt, met als gevolg dat ik mij (vooraf) reeds heb ingeschreven voor de regiotour
Vrees dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, zal dit hier verder volgen.
Jammer toch dat deze 2 tochten op dezelfde dag verreden worden ...
Ik heb vorig jaar al eens een TT in Flobecq (wel niet van dezelfde organisatie dacht ik) en Ellezelles gereden en het is daar idd een schitterende streek
Samen uit, samen thuis maat.MC Tim wrote:Ik houd mijn beslissing nog in beraad. Het kan zijn dat ik mijn uitstapje verzet naar zondag en zaterdag met jullie mee rijd, maar dan voor de 45 km, met optie voor de 65 km. Dan kan ik misschien toch een stukske van de (verloren) Herdersmarathon compenserensven1980 wrote:Met de fiets van Geraardsbergen richting Flobecq? Daar de 65km, klinkt verleidelijk JoMC Jo wrote: Pff, ik heb mij ook te rap in geschreven en al betaald. Ja, die 7 euro ben ik kwijt zeker hé? 'k zal mijn cadeauke gaan ophalen en dan naar Flobecq vlammen.
Ik heb vorig jaar al eens een TT in Flobecq (wel niet van dezelfde organisatie dacht ik) en Ellezelles gereden en het is daar idd een schitterende streek
Zal weer tof worden met een paar MC's samen rijden
-
Herminator
- Mountainbiker
Post by Herminator »
paraat voor 85 (te weinig tijd voor de 'grote').
Iemand bekend met ondergrond ?
Er wordt voor do/vrij blijkbaar nogal wat vocht voorspeld.
Kwestie van Noby Nick achteraan of Racing Ralph.
Thx voor Info
Thx voor Info
Doen zoals ik: Geax Saguaro 2.0 vooraan voor de grip en achteraan een Conti Raceking 2.0 voor rolweerstand. Supercombinatie bij huidige weersomstandigheden.Herminator wrote:paraat voor 85 (te weinig tijd voor de 'grote').
Thx voor Info
Maar ne Racing Ralph zal met zulk weer achteraan ook wel voldoen zeker
- den Bart
- Mountainbiker
den bikecompagnon heeft zijn dagje vrij geregeldfietsertjeAnn wrote:Als ik dit allemaal lees, begin ik ook te twijfelen om de regiotour dit jaar over te slaan en naar hier af te zakken. Heb de Herdersmarathon (langste afstand) gereden en dat was toch een tt om nooit te vergeten.
Als mijn bikecompagnon zaterdag van zijn vrouwtje een dagje vrij krijgt om te fietsen , komen we waarschijnlijk wel naar hier.
Alleen is maar alleen en voor de regiotour heb ik wel genoeg compagnie dus laat ons hopen dat hij mij mag vergezellen.
Met dank aan het vrouwtje om op de 3 kleine koters te passen
We kunnen ons hopelijk nog wa amuseren op een deel van de technische stukjes uit de herdermarathon.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Dit kreeg ik per mail van de organisatie:
Kan zeker niet slecht zijn eh! Ben echt benieuwd met wat ze ons gaan verrassen.Onze nieuwe toertocht heeft 4 verschillende delen van ongeveer 25-27 km.
1) Flobecq - Ellezelles
2) Ellezelles - Frasnes
3) Frasnes - Ellezelles
4) Ellezelles- Flobecq (totaal = 112km en > 2000m+)
We gebruiken veel bospaden van de Herdermarathon (in Schorisse) maar niet altijd in dezelfde richting en er is ook enkele andere nieuwe sporen. Er zijn ook drie zones 'single tracks'.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT