MTB - Mechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
el gordo
- Mountainbiker
afspreken aan de grote markt lijkt me geen goed idee gezien de zaterdagmarkt, en dat rijders nergens deftig hun wagen kunnen achterlaten. Misschien best ergens aan de rand afspreken. En waar ben je op 500m van de grote markt op een stuk off road?patje2 wrote:Iemand zin om nu zaterdag 11/6 een toer te biken 80km start 8U grote markt Mechelen (stad huis) ofroad na 500m enkel indien droog weer stuur pb om te bevestigen
-
Canyon Luc
- Mountainbiker
Parkeren kan aan de nekker/cinema. Hier paseeren we op het einde om terug de stad in te rijdenWowtre wrote:ben ook wel benieuwd naar dat offroad, bedoel je misschien langs de dijle richting muizen?
Als je benieuwd bent afkomen zou ik zeggen.
80km = ongeveer 75 a 80% ofroad en 15km singletraks we doen maar een 10km van tt mechelen en dit in een 4 tal keren we verlaten Mechels grondgebied maar voor een 3 of 4 keren en er zijn zelfs helingetjes waar ik zelfs vooraan moet schakelen en maar net boven geraak (geen bergen) nooit langer dan 2km road per keer. Er ligt wat van alles in technise stroken, vlam stroken, grind paadjes, veldwegen, oude spoorbermen, een heus wasbord, 2x een bmx parkoers enz enz
Men kan deze tocht uitbrijden met bloso´s van Willebroek, Haacht, Bonheiden(op deze komen we 100m in de tegen richting) of de toer van Wodanbikers
Nu nog goed weer en ik hoop op enkele medebikers
Ik kan er zaterdag niet bij zijn. Maar als je acteraf de track wil delen op GPS, Laat het me zeker weten. Doortocht aan Bloso er bij? Want is dat niet betalen nu?
Ben er nog niet geweest sinds het betalend is, dus weet ook niet of het aangeduide stuk MTB track toegankelijk is?
Maar alvast veel plezier gewenst
Ben er nog niet geweest sinds het betalend is, dus weet ook niet of het aangeduide stuk MTB track toegankelijk is?
Ik bedoelde de blosotochten maar we passeren inderdaat ook wel op het domijn van Hofstade en dat stuk is vrij denk ik anders betalen of even omrijden Ga hem nu eindelijk al eens op nemen met GPS en proberen te postenVanhaecht wrote:Ik kan er zaterdag niet bij zijn. Maar als je acteraf de track wil delen op GPS, Laat het me zeker weten. Doortocht aan Bloso er bij? Want is dat niet betalen nu?
Binnenrijden langs het bos in de Molenheide straat. Is gewoon openpatje2 wrote:Ik bedoelde de blosotochten maar we passeren inderdaat ook wel op het domijn van Hofstade en dat stuk is vrij denk ik anders betalen of even omrijden Ga hem nu eindelijk al eens op nemen met GPS en proberen te postenVanhaecht wrote:Ik kan er zaterdag niet bij zijn. Maar als je acteraf de track wil delen op GPS, Laat het me zeker weten. Doortocht aan Bloso er bij? Want is dat niet betalen nu?
Club Zemst/Weerde
Voor MTB in het weekend kan je normaal altijd wel rijden met een van de wagens naar een toertocht.
Het is in Clubverband, eerste 20km blijven we bv bij elkaar. Daarna zoekt ieder zijn eigen Tempo tot het einde van de toertocht.
Zeer leuke en aangename groep (De verbruggelingen)
Onze site : http://home.scarlet.be/~kathy01/de_verbruggelingen.htm
Succes :)
Het is in Clubverband, eerste 20km blijven we bv bij elkaar. Daarna zoekt ieder zijn eigen Tempo tot het einde van de toertocht.
Club Zemst/Weerde
Voor MTB in het weekend kan je normaal altijd wel rijden met een van de wagens naar een toertocht.