LCMT 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
dimii
Mountainbiker

Post by dimii »

S-Biker Gino wrote:En nu nog hopen dat iedereen aan de bij de dag horende rit begint als ik dat hier allemaal lees :lol:
Als je de 2e dag terug in Stavelot staat, dan is er iets misgegaan :lol:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Was mijn eerste deelname, wat mij betreft : heel geslaagd, en enkel maar toe te juichen dat er een dergelijke meerdaagse wordt georganiseerd in onze Dardennen =D>

Was gekomen zonder ambities (was ook al van in 2004 geleden dat ik nog bikete in de Ardennen :oops: ) maar tot mijn verbazing stond ik gisteren toch als 3de Master op het podium :-)
dikken
Mountainbiker
Location: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift

Post by dikken »

Wij zijn super tevreden terug gekeerd van een eerste deelname aan de lcmt.
Organisatie verdient niks dan lof. Alles was af, jammer dat er is de laatste rit wat pijltjes 'gestolen' waren maar dat ligt daar aan de gefrustreerde buurtbewoners en kan niet aan de organisatie toegewezen worden.
Kurt en C° superbedankt !
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

dikken wrote:Wij zijn super tevreden terug gekeerd van een eerste deelname aan de lcmt!
Dito!
It was GOOD ! (niet dat ik zo goed was, maar k reed het toch uit, elke meter... 4 dagen lang (of kort :lol: ))
firmie
Mountainbiker

Post by firmie »

Tweede deelname op rij en heb mij terug goed geamuseerd tijdens de LCMT. Prachtig parcours met goede bepijling, meer dan degelijke bevoorradingen en een prachtig hotel.
Zeker verder doen met deze organisatie.
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Inderdaad super, heel leuk en goed georganiseerd.
Verslagen van de eerste 3 ritten hier http://donavanleyn.blogspot.com/

Weet iemand wanneer foto's online komen en de uitslagen van rit 4 en algemeen klassement?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Een delegatie smurfkes heeft hier ook veel fun gehad. 4 dagen puur mountainbiken met als uitschieter de zware 2de dag.
Organisatie en hotel was tip top in orde en de medebikers en medewerkers allemaal super vriendelijk.
Bedankt organisatie =D>
fred70
Mountainbiker

lcmt

Post by fred70 »

Bumba wrote:Een delegatie smurfkes heeft hier ook veel fun gehad. 4 dagen puur mountainbiken met als uitschieter de zware 2de dag.
Organisatie en hotel was tip top in orde en de medebikers en medewerkers allemaal super vriendelijk.
Bedankt organisatie =D>
inderdaad: 4 dagen fun!
Nieuwe lus op dag 2 was supper, het glooiende tussenstuk prachig qua natuur (en zo kwam ik ook es aan een gemiddelde boven de achtien :-) maar het venijn zat in de staart: 700 hm in laatste 25 km
Dit jaar waren er ook gratis pintjes te verkrijgen bij het eten en deze smaakten heerlijk!
Maar bovenal: het enthousiasme en de rust van alle medewerkers verdient een pluim! Doe zo voort!
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Donavan wrote:Inderdaad super, heel leuk en goed georganiseerd.
Verslagen van de eerste 3 ritten hier http://donavanleyn.blogspot.com/

Weet iemand wanneer foto's online komen en de uitslagen van rit 4 en algemeen klassement?
Rit 2 hebben we met FUN gemaakt.(20u in de maartse kou aan een gemiddelde van 9km/u). Het parcours was origineel nog een stuk mooier(lees zwaarder). De eerste 20km hadden een zelfde zwaartegraad als km 60 tem 80. In de toekomst meer van dit!
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Post Reply