Za 11/06/2011 Vloesberg - Flobecq :: 1ère Trans Collines VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hm: reken hier maar op een kleine 200/10 km. Dan zal je er niet ver naast zitten.
Richting weet ik ook niet, maar wees maar gerust: dit wordt Flobecq, Ellezelles en Frasnes voor 90 % van het parcours.
Verder zie ik ze nog eventueel hoekje Brakel, Maarkedal of Ronse mee te nemen, maar dat zal dan echt wel op de grens zijn om hun stukken te verbinden.
Richting weet ik ook niet, maar wees maar gerust: dit wordt Flobecq, Ellezelles en Frasnes voor 90 % van het parcours.
Verder zie ik ze nog eventueel hoekje Brakel, Maarkedal of Ronse mee te nemen, maar dat zal dan echt wel op de grens zijn om hun stukken te verbinden.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Als ik dit allemaal lees, begin ik ook te twijfelen om de regiotour dit jaar over te slaan en naar hier af te zakken. Heb de Herdersmarathon (langste afstand) gereden en dat was toch een tt om nooit te vergeten.
Als mijn bikecompagnon zaterdag van zijn vrouwtje een dagje vrij krijgt om te fietsen , komen we waarschijnlijk wel naar hier.
Alleen is maar alleen en voor de regiotour heb ik wel genoeg compagnie dus laat ons hopen dat hij mij mag vergezellen.
Als mijn bikecompagnon zaterdag van zijn vrouwtje een dagje vrij krijgt om te fietsen , komen we waarschijnlijk wel naar hier.
Alleen is maar alleen en voor de regiotour heb ik wel genoeg compagnie dus laat ons hopen dat hij mij mag vergezellen.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Ik heb deze te laat opgemerkt, met als gevolg dat ik mij (vooraf) reeds heb ingeschreven voor de regiotour 
Vrees dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, zal dit hier verder volgen.
Jammer toch dat deze 2 tochten op dezelfde dag verreden worden ...
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Pff, ik heb mij ook te rap in geschreven en al betaald. Ja, die 7 euro ben ik kwijt zeker hé? 'k zal mijn cadeauke gaan ophalen en dan naar Flobecq vlammen.meester biek wrote:Ik heb deze te laat opgemerkt, met als gevolg dat ik mij (vooraf) reeds heb ingeschreven voor de regiotour
Heb eens geïnformeerd bij organisatie hoe het zit met hun parcours en ik moet zeggen... het ziet er goed uit.
Ze kennen dus wel degelijk onze Herdermarathon.
Ik heb een afdrukje ontvangen met ongeveer helft v hun parcours op: zone Ellezelles-Frasnes. Het ziet er echt wel leuk uit.
Minibeest: inbegrepen!
Langste afstand is er 112 en ik verdenk hen ervan
dat die twee km extra komen uit lus voorbij Semenil die wij ter elfder uure vrijgemaakt hebben met bladblazers en toch nog toegevoegd hebben aan ons parcours.
Maar daar heeft niemand een probleem mee... tenzij je een HMrs allergie hebt
Deze jongen zal zaterdag rond startuur klaar staan
'k zit nog met één groot vraagteken: welk lekker henegouws bier zouden ze schenken tijdens den après???
Ze kennen dus wel degelijk onze Herdermarathon.
Ik heb een afdrukje ontvangen met ongeveer helft v hun parcours op: zone Ellezelles-Frasnes. Het ziet er echt wel leuk uit.
Minibeest: inbegrepen!
Langste afstand is er 112 en ik verdenk hen ervan
Maar daar heeft niemand een probleem mee... tenzij je een HMrs allergie hebt
Deze jongen zal zaterdag rond startuur klaar staan
'k zit nog met één groot vraagteken: welk lekker henegouws bier zouden ze schenken tijdens den après???