Zo 05/06/2011 Herentals :: VTT Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
Dank aan de organisatie voor de snelle en goede zorgen voor mijn clubmaat (schoonbroer)
, die gevallen was en er een klaplong en gehavende ribben heeft aan overgehouden. Hij ligt nu in het ziekenhuis van Herentals en is aan de betere hand. Het zal een week ziekenhuis zijn en dan revalideren.
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Ge had gelijk Hans ik heb mijne negener goed kunnen testen vandaag.Hans wynants wrote:en gij kunt uwe negener testenpukkie89 wrote:In de winter was er al een massa volk op den tocht dus nu zal da zeker het geval zijn.
De herentalse bossen liggen er zalig bijzal genieten worden
![]()
mooie bike
Zaaaalige bike en heb al spijt da ik ni eerder eentje gekocht had.
Mijne 26" blijft een tijdje op stal staan
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Sterkte aan uw schoonbroer en dat vind ik dan weer wel absoluut een pluspunt naar de organisatie toe. Van die polsbandjes waar het noodnummer opstaat.Danny MTB Vorselaar wrote:Dank aan de organisatie voor de snelle en goede zorgen voor mijn clubmaat (schoonbroer)![]()
![]()
, die gevallen was en er een klaplong en gehavende ribben heeft aan overgehouden. Hij ligt nu in het ziekenhuis van Herentals en is aan de betere hand. Het zal een week ziekenhuis zijn en dan revalideren.
Zouden ze bij ELKE toertocht moeten doen want wie onthoudt dat nummer nu dat af en toe op bordjes onderweg staat. Ik niet hoor.
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Ik heb nochtans geen enkel bord gezien.Ruudster wrote:Ik vond inderdaad de bikewash niet goed aangegeven, deze bleek een 100m voor het einde te zijn aan de grote tent en daar werd volk voorzien om de fietsen af te spuitenSpeedy G. wrote: Wat ik wel gemist heb, is een bikewash.
Zal dan wel mijn fout zijn.
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
mooie tocht
wij kwamen ook aan 59 km ipv 63 km
ergens een pijltje gemist zeker ?
wij kwamen ook aan 59 km ipv 63 km
ergens een pijltje gemist zeker ?
die bordjes (witte A4'kes) kon je niet zien als je de rit beëindigde, wel als je achterom keek.Speedy G. wrote:Ik heb nochtans geen enkel bord gezien.Ruudster wrote:Ik vond inderdaad de bikewash niet goed aangegeven, deze bleek een 100m voor het einde te zijn aan de grote tent en daar werd volk voorzien om de fietsen af te spuitenSpeedy G. wrote: Wat ik wel gemist heb, is een bikewash.
Dus die stonden opgesteld zodanig dat je eerst binnen moest rijden en dan daarna terug om te gaan afspuiten. Raar maar waar.
Ik heb ook lang gezocht...
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Maar waarom zetten ze dan ook niets als ge terug de kantine binnen ging ofzo. Daar ben ik nog wel gaan kijken maar ik vond niets dus ben ik maar naar beneden gebolt en onmiddellijk vertrokken.Ruudster wrote:die bordjes (witte A4'kes) kon je niet zien als je de rit beëindigde, wel als je achterom keek.Speedy G. wrote:Ik heb nochtans geen enkel bord gezien.Ruudster wrote: Ik vond inderdaad de bikewash niet goed aangegeven, deze bleek een 100m voor het einde te zijn aan de grote tent en daar werd volk voorzien om de fietsen af te spuiten
Dus die stonden opgesteld zodanig dat je eerst binnen moest rijden en dan daarna terug om te gaan afspuiten. Raar maar waar.
Ik heb ook lang gezocht...
Erg rare toestand imo.
- buffel
- Mountainbiker
Vandaag ook gaan rijden, goede tocht, goede bevoorrading, goede seingevers,
AFPIJLING VOOR VERBETERING vatbaar, AUB voor de bocht pijl , in de bocht en na de bocht ter bevestiging.
Was vandaag voor de 45 gekomen aangesloten met een groepje bikers blijkbaar bruce wayne van op het forum en nog 2 anderen. Goed geamuseerd met deze mannen, die ik wil bedanken voor deze aangename tocht. Spijitig genoeg viel één renner van ons 4 tal zwaar nadat een pijl te laat gezien werd en hij door de plotse verandering van richting viel.
AFPIJLING VOOR VERBETERING vatbaar, AUB voor de bocht pijl , in de bocht en na de bocht ter bevestiging.
Was vandaag voor de 45 gekomen aangesloten met een groepje bikers blijkbaar bruce wayne van op het forum en nog 2 anderen. Goed geamuseerd met deze mannen, die ik wil bedanken voor deze aangename tocht. Spijitig genoeg viel één renner van ons 4 tal zwaar nadat een pijl te laat gezien werd en hij door de plotse verandering van richting viel.
-
aanklamper
- Mountainbiker
Post by aanklamper »
rond 8h30 ingeschreven en vond het vrij rustig. ik had eigenlijk veel volk verwacht maar blijkbaar was Oostmalle serieuse concurentie.het eerste gedeelte was de bloso van herentals met al zijn heuveltjes. nadien ging het richting Poederlee,Wechel en Vorselaar met zijn landwegen vol mulle zand.Voor elk wat wils dus
ik heb me dus goed geammuseerd en samen met de kms heen en terug naar huis een goede 65 km gefietst.mijn fiets kon ook wel een afspuitbeurt gebruiken , maar ook ik heb daar niets van zien staan.
wat ik wel kon waarderen waren de seingevers aan de grote banen
Al bij al een leuke tocht en waarschijnlijk tot volgend jaar.