wel even opmerken dat het parkoers NA de chrono properder is dan er voor. Al jaren en jaren wordt het parkoers na de doorgang van alle bikers opgekuist, en er wordt meer opgekuist dan dat die paar onnozelaars op de grond kunnen gooien.zwiebertje wrote:Hell-dingske....
Idd. stomme kommentaar van u,ieder zijn recht op mening hier!
10-15-20euro ,dat is voor mij een principe kwestie.
Jullie hebben daar idd een prachtige org.en parcours met alles erop en eraan
en vooral veel zwerfvuil op de grond,te lezen aan de kommentaren hier!
Als het zo verder gaat zal het wel een van de laatste chrono's worden??
Denk dat er bij de TT rijders wel minder gestresseerden rondrijden
en dus ook veel minder milieu-vervuilers??
Zo 05/06/2011 Langdorp :: Hagelandse Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Goe bezig dan,proficiat,alzo zullen jullie nog jaren kunnen en mogen organiseren dan!!??
Misschien zien ze jullie wel graag organiseren als het properder ligt dan voorheen!
Ik zal me volgend jaar waarschijnlijk dan maar eens inschrijven voor de 80 km chrono op zaterdag.....
maar hem wel op toertocht-tempo rijden en de nodige tijd nemen aan de bevooradingen zonder dat drinkbussen-gedoe!
Misschien zien ze jullie wel graag organiseren als het properder ligt dan voorheen!
Ik zal me volgend jaar waarschijnlijk dan maar eens inschrijven voor de 80 km chrono op zaterdag.....
maar hem wel op toertocht-tempo rijden en de nodige tijd nemen aan de bevooradingen zonder dat drinkbussen-gedoe!
Heb gisteren ook de crono gereden. Was inderdaad heerlijk rijden. Wel heel warm (te warm voor mij eigelijk). Nu vind ik ook dat 14,5euro aan de kassa wel redelijk veel is!!! Maar geen gejammer als je dat niet wil geven blijf je er weg hé! Maar aan de organisatie wil ik vragen om het parkoer nog eens te doen want op de tienbunder (vandaag gaan fietsen) hangen nog een aantal pijlen en dat stoot misschien tegen de beheerder zijn borst

-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Oei oei precies een beetje snel van zijn melk ?zwiebertje wrote:Hell-dingske....
Idd. stomme kommentaar van u,ieder zijn recht op mening hier!
10-15-20euro ,dat is voor mij een principe kwestie.
Jullie hebben daar idd een prachtige org.en parcours met alles erop en eraan
en vooral veel zwerfvuil op de grond,te lezen aan de kommentaren hier!
Als het zo verder gaat zal het wel een van de laatste chrono's worden??
Denk dat er bij de TT rijders wel minder gestresseerden rondrijden
en dus ook veel minder milieu-vervuilers??
Ik ben blij dat ik te zaterdag aanwezig was en heb serieus afgezien met het warme weer... toch blij dat ik meedeed op mijn TT tempo
& ik heb in iedergeval geen zwerfvuil achtergelaten...
Greetzzz
Hell-dingske
Zeker doen, ik heb gisteren en vandaag gereden, en der werd vandaag veel meer gejaagd en voorbijgeschoten door grote groepen bikers. Ge kent da he : 10 man waarvan de laatste 5 eigenlijk nie kunnen volgen en koste wa kost willen aanklampen en daarvoor iedereen in de kant willen rammen. Gisteren waren er veel meer solorijders en kleine groepkes en da waren dan (bijna) allemaal gasten die wel me nen bike kunnen rijden.zwiebertje wrote:Ik zal me volgend jaar waarschijnlijk dan maar eens inschrijven voor de 80 km chrono op zaterdag.....
Goede organisatie, een meer dan voldoende bevoorrading, een prachtig parcours met veel pittige hellingen, warme douches, weinig volk aan de afspuitstand... voor mij dus supergeslaagd...
wel veel singletracks waardoor de kans op " snelheidsduivels kort op de hielen " dus iets groter was. Maar toch was het een gemoedelijk ritje, geen gedrum, respect voor elke biker " er reed op een gegeven ogenblik een papa met zijn zoontje voor ons en iedereen bleef mooi achter. Er zijn plaatsen genoeg om veilig voorbij te steken... zo hoort het. En als er sommige schrik hebben door daardoor een halve km/u trager te zijn op het einde van de rit, dan moeten die maar op de weg fietsen hé. 
zaterdag ook de chrono gereden
echt toppertje
, zeker met goed gerecupereerde benen
en trouwens verschillende collega bikers gezien van donderdag in waimes
die waren ook al gerecupereerd lol ...
mensen dat gezeur over het inschrijfgeld ...tjonge ,
hangt m dan aan de haak , of verkoopt tm als oud ijzer
dondg waimes 25 eur , langdorp 10 ofzo , alles supergeorganizeerd ,
mooie tochten nen hoop lol
, en btw , ook nog 50 eur opgedronken met 3
jongens nen gemeende Dankjewel , 2x op rij snikheet ...
wa wilt nen mens nog meer
Dikke pluim voor de organisatie

echt toppertje
mooie tochten nen hoop lol
Dikke pluim voor de organisatie
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
wardje wrote:zaterdag ook de chrono gereden
echt toppertje![]()
, zeker met goed gerecupereerde benen
![]()
![]()
mooie tochten nen hoop lol![]()
![]()
, en btw , ook nog 50 eur opgedronken met 3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke pluim voor de organisatie![]()
![]()
Ik heb op zondag de TT 40 km gedaan.
Persoonlijk vond ik het ne zeer geslaagden TT, voornamelijk door de vele singletracks de eerste 25 km. Ik ben iets later vertrokken dus ik had niet zo'n last van snellere rijders die voorbij wilden. De bevoorrading was voor mij ook in orde.
Hier kom ik volgend jaar zeker terug rijden, en als jullie eerder nog nen TT organiseren, dan ben ik er ook!
Persoonlijk vond ik het ne zeer geslaagden TT, voornamelijk door de vele singletracks de eerste 25 km. Ik ben iets later vertrokken dus ik had niet zo'n last van snellere rijders die voorbij wilden. De bevoorrading was voor mij ook in orde.
Hier kom ik volgend jaar zeker terug rijden, en als jullie eerder nog nen TT organiseren, dan ben ik er ook!