16:57
De gouverneur van Limburg heeft beslist om de alarmfase dubbel rood af te schalen tot rood. Dit betekent dat het toegangsverbod in de bossen en natuurgebieden van de Limburgse Kempen en Voeren is opgeheven. De drie brandtorens blijven wel bemand. Ook staat er een helikopter klaar om bij een brand vanuit de lucht bijstand te leveren.
Limburgse bossen verboden gebied
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- glimburger
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Blub blub blub .......glimburger wrote:OK,
Kan dan iemand nu de regen afzetten? Vos?
Mijn dikke teen had gelijk
Had ik niet verwacht ,maar 't is een goei zaakG-m@n. wrote:16:57
De gouverneur van Limburg heeft beslist om de alarmfase dubbel rood af te schalen tot rood. Dit betekent dat het toegangsverbod in de bossen en natuurgebieden van de Limburgse Kempen en Voeren is opgeheven. De drie brandtorens blijven wel bemand. Ook staat er een helikopter klaar om bij een brand vanuit de lucht bijstand te leveren.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Eigenlijk is dit te danken aan mijn regendans van gisteren avondSusXT wrote:Had ik niet verwacht ,maar 't is een goei zaakG-m@n. wrote:16:57
De gouverneur van Limburg heeft beslist om de alarmfase dubbel rood af te schalen tot rood. Dit betekent dat het toegangsverbod in de bossen en natuurgebieden van de Limburgse Kempen en Voeren is opgeheven. De drie brandtorens blijven wel bemand. Ook staat er een helikopter klaar om bij een brand vanuit de lucht bijstand te leveren.Ik vraag me alleen af voor hoe lang.