ikke ganse dag rondgedwaald op het parkoers, hier een fotoke, daar een filmpeke. de sfeer leek me overal zeer gemoedelijk, vroeger moest iedereen in 1h30 starten, nu waren er 3h starttijd, en dat geeft de gemoederen precies wel wat bedaard.
Bepijling vond ikzelf perfect, bevoorradingen dik in orde (enkel de laatsten hadden precies wel wat warmer water en geen fruit meer, maar dat was er in den beginnen wel degelijk), organisatie draait duidelijk als een goed gesmeerd schakelsysteem : proficiat !!!
en het blijft een mega-fantastische streek he, al wordt er nog zo veel verboden in de streek, de verbied-manie hier is echt ongelofekijk erg, ze zijn echt kompleet maf aan het worden. En toch blijft het één van de betere streken van Vlaanderen op te biken.
Ergste van al was de halve kilo geknipte prikkeldraad, hanepoten, nagels, vijzen en weet ik wat nog allemaal die er op het parkoers op een bepaalde plaats gevonden werd. Echt een fantastische kerel die dat gelapt heeft. Ook proficiat aan dien sukkelaar, al zal ie dit wel niet lezen.
ach ja, de fotokes en filmpekes komen wel online, ergens deze week.
04/06/2011 Hagelandse crono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Het was mijn 3e deelname hier en het blijft een prachtige rit met een perfecte organisatie !!! Dikke Proficiat ! 
En trouwens de hoofdsponsor was ook van de partij => prachtig weer , maakt het voor de organisatie ook een pak leuker.
Bepijling vond ik zeer goed, of heb ik beter opgelet want in Wolfsdonk had ik ingeschreven voor de 110 en heb ik ergens gemist en kwam ik op de 85 km terecht door een flauwe plezante die wat pijlen had weggenomen.
Wat mij ook enorm stoorde ondanks de richtlijnen van de organisatie , de vele lege drinkbussen na de bevoorrading, gewoon schandalig, kinderachtig !
Mijn zoontje is 5 jaar en imiteert ook wel eens wat hij op tv gezien heeft, ik denk dat deze mannen qua leeftijd iets ouder waren qua verstand onder dit niveau zitten . Zij hebben duidelijk nog nooit iets georganiseerd en gaan straks het hardst roepen als we op vele plaatsen niet meer mogen passeren of indien bepaalde tochten dienen afgeblazen te worden op termijn. Misschien is een DNA databank ook hier een oplossing, elke drinkbus traceren en boete nasturen !
En trouwens de drinkbussen in de afdaling vind ik ook een flauw excuus, ik doe al een 10 tal jaren toertochten, ik ben nog nooit een drinkbus kwijt geraakt en als ze mocht vallen , raap ik ze op !
Respect jongens !
En trouwens de hoofdsponsor was ook van de partij => prachtig weer , maakt het voor de organisatie ook een pak leuker.
Bepijling vond ik zeer goed, of heb ik beter opgelet want in Wolfsdonk had ik ingeschreven voor de 110 en heb ik ergens gemist en kwam ik op de 85 km terecht door een flauwe plezante die wat pijlen had weggenomen.
Wat mij ook enorm stoorde ondanks de richtlijnen van de organisatie , de vele lege drinkbussen na de bevoorrading, gewoon schandalig, kinderachtig !
Mijn zoontje is 5 jaar en imiteert ook wel eens wat hij op tv gezien heeft, ik denk dat deze mannen qua leeftijd iets ouder waren qua verstand onder dit niveau zitten . Zij hebben duidelijk nog nooit iets georganiseerd en gaan straks het hardst roepen als we op vele plaatsen niet meer mogen passeren of indien bepaalde tochten dienen afgeblazen te worden op termijn. Misschien is een DNA databank ook hier een oplossing, elke drinkbus traceren en boete nasturen !
En trouwens de drinkbussen in de afdaling vind ik ook een flauw excuus, ik doe al een 10 tal jaren toertochten, ik ben nog nooit een drinkbus kwijt geraakt en als ze mocht vallen , raap ik ze op !
Respect jongens !
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Na 4 jaar hebben meegereden , in slecht en zeer goed weer , deze maal niet meegedaan , volgende week naar de Mont -Ventoux , en k wou niets riskeren , had er wel spijt van , vorig jaar ook zo warm en dat is niet niks neen.
Op naar volgend jaar.
P S , dat door dat rode licht rijden , dat heb ik er elk jaar ook zien gebeuren , tja , uitkomen op plaats 261 of 269 , dat scheelt aan prijzengeld he ,

Op naar volgend jaar.
P S , dat door dat rode licht rijden , dat heb ik er elk jaar ook zien gebeuren , tja , uitkomen op plaats 261 of 269 , dat scheelt aan prijzengeld he ,
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ook voor de eerste keer meegedaan vandaag, wel geen top tijd zoals de rest maar men doel was uitrijden en da's gelukt, ben zelfs niet kapot gereden dus dat zit goed.
ik heb aan de lichten ook nog geroepen op enkele bikers die door het rood reden dat het rood was en dat ze goed bezig waren met de sport naar de kl*ten te doen met hun gedrag... en idd, de drinkbussen onderweg is ronduit schandalig... maar er waren er meerdere die dachten dat ze op leven of dood aan het rijden waren
die hebben er toch volgens mij minder plezier aan gehad dan ik
ik heb aan de lichten ook nog geroepen op enkele bikers die door het rood reden dat het rood was en dat ze goed bezig waren met de sport naar de kl*ten te doen met hun gedrag... en idd, de drinkbussen onderweg is ronduit schandalig... maar er waren er meerdere die dachten dat ze op leven of dood aan het rijden waren
die hebben er toch volgens mij minder plezier aan gehad dan ik
- Mc Mudface
- Mountainbiker
Post by Mc Mudface »
Bosberg in Langdorp?Dr.Gonzo wrote:Rond km 17 was er een zware klim met los zand (de enige waar ik niet ben boven geraakt). Weet iemand hoe deze heet?
-
dago
- Mountainbiker
heel de week nerveus voor mijne 1ste chrono in mijn leven, naar mijn normen goe getraind en ik denk da ik zelfs superbenen had!
zeker genoeg eten en drinken meegenomen om dan net voor de 2de controlepost mijn ketting het frut vaneen te rijden en geen schakelke bij te hebben!
toch 21km gedaan en een kwartierke te voet tot aan den auto!
zeker genoeg eten en drinken meegenomen om dan net voor de 2de controlepost mijn ketting het frut vaneen te rijden en geen schakelke bij te hebben!
toch 21km gedaan en een kwartierke te voet tot aan den auto!
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Daar hebt ge wel wa meer beklimmingenDr.Gonzo wrote:yep da was het denk ikMc Mudface wrote:Bosberg in Langdorp?Dr.Gonzo wrote:Rond km 17 was er een zware klim met los zand (de enige waar ik niet ben boven geraakt). Weet iemand hoe deze heet?
Wegske voor die beklimming ligt in de winterstraat, iets voor de spoorweg.
Ik ben de klim al meermaals opgereden, maar vdg was het zo goed als onmogelijk.