04/06/2011 Hagelandse crono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
Kvond de sfeer hier ook anders als op toertochten. iedereen was zeer vriendelijk... de meeste gingen mooi aan de kant zonder da ik nog iets moest zegge en wanneer ik iemand door liet werd er altijd beleefd dank u gezegd,
Zijn er eigelijk foto's getrokken?
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Ja, die komen op de website en aan de hand van je startnummer kan je je eige foto's terugvinden. Wreed handig !bikerboy16 wrote:Kvond de sfeer hier ook anders als op toertochten. iedereen was zeer vriendelijk... de meeste gingen mooi aan de kant zonder da ik nog iets moest zegge en wanneer ik iemand door liet werd er altijd beleefd dank u gezegd,
- lange Peter
- Mountainbiker
Post by lange Peter »
Mooi land dat hageland...
De eerste keer dat ik hier reed en positief verrast door de vele singeltjes op het pittige parkoer.
Super goed georganiseerd,de gevulde bidon`s aan de bevoorrading is een idee dat navolging verdient,ik tel er graag wat extra euro`s voor neer.
Zelf last gehad van krampen na km 60 en daarom het wat rustiger aan moeten doen tegen het einde.
De eerste keer dat ik hier reed en positief verrast door de vele singeltjes op het pittige parkoer.
Super goed georganiseerd,de gevulde bidon`s aan de bevoorrading is een idee dat navolging verdient,ik tel er graag wat extra euro`s voor neer.
Zelf last gehad van krampen na km 60 en daarom het wat rustiger aan moeten doen tegen het einde.
-
need for speed
- Mountainbiker
HY
Post by need for speed »
vandaag was alles goed lekker droog nie te warm
rijdende tijd 3U31
drinkbussen systeem is perfect
genoeg controle posten
zelf's 10 prijzen
tip voor aan die lichten gewoon ne persoon zetten
door het rood 30min straftijd zo simpel is da
allee tot volgend jaar
hopelijk dan 40minuten sneller
rijdende tijd 3U31
drinkbussen systeem is perfect
genoeg controle posten
zelf's 10 prijzen
tip voor aan die lichten gewoon ne persoon zetten
door het rood 30min straftijd zo simpel is da
allee tot volgend jaar
hopelijk dan 40minuten sneller
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
Schitterende dag beleefd daar in het Hageland!
Proficiat aan de organisatie en idd, het drinkbussensysteem was met dit weer vandaag gewoon de max!
PS: mss één klein werkpuntje naar volgend jaar toe voor de organisatie. Om die grote parking op de weide te bereiken moest je via dat kleine smalle 'slagje' oprijden. Er gingen daar nogal tamelijk wat uitstekende bramen en doorns. Mijne maat vond dat net niet zo fijn voor de lak van zijnen nieuwen auto...
Dus mss volgend jaar eens met een kniptangetje snel die grote bramen afknippen...
Proficiat aan de organisatie en idd, het drinkbussensysteem was met dit weer vandaag gewoon de max!
PS: mss één klein werkpuntje naar volgend jaar toe voor de organisatie. Om die grote parking op de weide te bereiken moest je via dat kleine smalle 'slagje' oprijden. Er gingen daar nogal tamelijk wat uitstekende bramen en doorns. Mijne maat vond dat net niet zo fijn voor de lak van zijnen nieuwen auto...
Lekker zwoel Hageland. Mijn eerste keer ginder: tof parkoers,prima organisatie, goed gepijld.
Eigenlijk was die bepijling wel niet nodig: je moest gewoon de drinkbussen en lege geltubes volgen in het bos, in de mais of de voortuinen. Een spoor afval waar elke biker zich moet voor schamen: dit is niet het werk van enkele gestoorde individu's ,maar van tientallen bikers die naam onwaardig.
Het is tijd voor actie: onze geliefde sport is in gevaar want we geven de tegenstanders van de mountainbike argumenten voor het rapen. Wie heeft een idee voor oplossingen? Geen drinkbussen meer geven? niks in verpakkingen laten meenemen buiten de bevoorradingszone? Bij de start alle gellekes in de achterzak registreren en die aan de aankomst eisen?
Of nog andere kinderachtige maatregelen? Of gewoon de vervuilers de huid volschelden of van hun fiets sleuren?
Totaal gebrek aan respect ook voor de vrijwilligers die die troep moeten opruimen.
Eigenlijk was die bepijling wel niet nodig: je moest gewoon de drinkbussen en lege geltubes volgen in het bos, in de mais of de voortuinen. Een spoor afval waar elke biker zich moet voor schamen: dit is niet het werk van enkele gestoorde individu's ,maar van tientallen bikers die naam onwaardig.
Het is tijd voor actie: onze geliefde sport is in gevaar want we geven de tegenstanders van de mountainbike argumenten voor het rapen. Wie heeft een idee voor oplossingen? Geen drinkbussen meer geven? niks in verpakkingen laten meenemen buiten de bevoorradingszone? Bij de start alle gellekes in de achterzak registreren en die aan de aankomst eisen?
Of nog andere kinderachtige maatregelen? Of gewoon de vervuilers de huid volschelden of van hun fiets sleuren?
Totaal gebrek aan respect ook voor de vrijwilligers die die troep moeten opruimen.
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
1.Wouter Cleppe met 2:58u. 2de was Ken van den Bulke met 2:59u. dacht ik !uncle sam wrote:Iemand al een voorlopige uitslag? Winnaar? Winnende tijd?
Ben zelf maar rond 11u. vertrokken , eigenlijk dom als je niet goed tegen de warmte kan
Misty ,
Dit jaar m'n 1e deelname, maar het grootste deel vh parcours ken ik wel van de TT in de omgeving. En ze hebben er echt alles uitgehaald om het zo zwaar mogelijk te maken. Dat bovenop de 30gr gaf da ik op de laatste klimmekes zo goed als stil viel tegen de krampen aan. Opt laatste stukske langs den Demer samen met nen andere dooie er nog alles uitgeperst om uiteindelijk compleet tureluut over de meet te komen op 3u42...
Probleem vd drinkbussen is simpel : geen geven ! hun eigen bus zullen ze niet weggooien !!! Bus bijvullen duurt nog geen 10sec, alst daar vanaf moet hangen pakte er maar 2 van uw eigen mee vanaf't begin....
Verder idd opvallend veel respect en geduld tussen de bikers , ne merci bij't passeren, rustig wachten op ne singletrack en duidelijk roepen als ge voorbij wilt...
(de laagvliegers zullen mogelijks al gepasseerd zijn geweest
)
Chapeau gasten , en tot morgenvroeg voor de 40 !!!

Probleem vd drinkbussen is simpel : geen geven ! hun eigen bus zullen ze niet weggooien !!! Bus bijvullen duurt nog geen 10sec, alst daar vanaf moet hangen pakte er maar 2 van uw eigen mee vanaf't begin....
Chapeau gasten , en tot morgenvroeg voor de 40 !!!