scott genius 10 hij is klaar

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

Na bijna 2 maand en 450 berichten zit je fiets nog NIET in elkaar!!
Rij met je mk's en laat die fiets los,hij smeekt om bereden te worden :lol:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

bromtje wrote:Na bijna 2 maand en 450 berichten zit je fiets nog NIET in elkaar!!
Rij met je mk's en laat die fiets los,hij smeekt om bereden te worden :lol:
Je hebt er altijd die er meer over praten/schrijven dan er mee te rijden... :roll: :lol:
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Waarom moeten het UST's zijn? Is tubeless ready niet goed genoeg? :lol: Weegt minder :wink:
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

ik ben nogal een zwaar baazeke dus sterkte primeert voor me dan gewicht :p en ja kan er ook ni aan doen he da er wa problemen zijn zo da ik hem pas eind volgende week zal inelkaar hebben :( :( denk je da ik er niet gefrustreert van word? ik ga zoizo eerst die mk versleten
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

pfff zit me een probleem mijn krank pasdt ni echt als ik de afstand perfekt heb tussen frame en krank aan bijde kanten zelfde komt met men rotor krank het kleinste tandwiel tegen een beschermplaatje
met een xt krank komt het niet tegen het beschermplaatje maar krijg ik de keting er niet op ff een photo er bij bosten het beschermplaatje is in het rood aangeduit door nummer 2.
en als ik het beschermplaatje weg laat passen zowel de originele scott bouten niet als de bouten die bij de der bijgeleverd zijn
Image
iemand een idee ps men lsb heeft ondertussen ook een mail gestuurt naar scott
Crashtestdummy
Mountainbiker

Post by Crashtestdummy »

Waarschijnlijk zullen ze u een pakketje leestekens opsturen :lol:
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

Crashtestdummy wrote:Waarschijnlijk zullen ze u een pakketje leestekens opsturen :lol:
vraagje als je zelf tog zo slim waant da je op men leestekens/ wat dan nog ook zit te kankeren, waarom zeg je dan niet gewoon de oplosing. of heb je niks nuttigs te vertellen doe dan niet alsof je mister perfekt bent en lul op een ander
eefsanders
Mountainbiker

Post by eefsanders »

Hey Steven,

Mijn Genius is kant en klaar afgeleverd met een XT crank.
Er zit bij mij aan de rechter (crank) kant een spacer tussen de bracket het lager van zo'n 2mm. Links zit het lager direkt tegen het bracket aan.
Ook heb ik op dit moment een XT voorderrie met ook zon ketting geleidertje.
Wanneer ik bepaalde zaken even voor je op moet meten of het kan verduidelijken met een foto, dan doe ik dit uiteraard graag voor je.
Succes kerel!
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

zou jij een foto naar me kunne mailen met closeup van bijde kanten want nu heb ik een spacer aan de linkse kant en rechtse kant zo als je de afstand tussen de achterbrug en de krank meet aan bijde kanten gelijk zijn mijn mail steven.kiss@pandora.be hartelijk dank ow ja kun jij ook ff meten hoever jou crank van je achterbrug staat aan de zijde van de keting blad en de andere zijde?

jij kunt mijn reddende engel zijn XD
eefsanders
Mountainbiker

Post by eefsanders »

OK ik ga em morgenavond even met camera en schuifmaat te lijf :wink: , immers meten is.... wordt vervolgt!
Post Reply