Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Graag gedaan
Nu inschrijven en beginnen trainen zeker?
Het traject ligt er momenteel perfect bij.
Zelfs de aankomststrook ligt er wat offroad bij wegens de voorbije zware winterperikkelen. Positief dus!
De zandbak aan de manege zal er dit jaar ook weer bij zijn en in het bos zal het gemakkelijker zijn om elkaar in te halen.
Het technische stukje op het laatste van elke ronde zal ongeveer hetzelfde zijn als de vorige editie. Misschien een kleine wijziging.
De inschrijvingen zijn volop op gang gekomen. Wacht niet te lang.
Nu inschrijven en beginnen trainen zeker?
Het traject ligt er momenteel perfect bij.
Zelfs de aankomststrook ligt er wat offroad bij wegens de voorbije zware winterperikkelen. Positief dus!
De zandbak aan de manege zal er dit jaar ook weer bij zijn en in het bos zal het gemakkelijker zijn om elkaar in te halen.
Het technische stukje op het laatste van elke ronde zal ongeveer hetzelfde zijn als de vorige editie. Misschien een kleine wijziging.
De inschrijvingen zijn volop op gang gekomen. Wacht niet te lang.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Zijn er smalle poortjes? Mijn stuur is 72cm breed en 'k reed vorig jaar met een 70cm exemplaar elke ronde tegen de deurlijst aan.(kan ook zijn da'k wa slecht stuurde me dien smalle Tarzan in mijn gat)
die poorjes staan er nog steeds, misschien uwen buik wat intrekkenEl Perro Diablo wrote:Zijn er smalle poortjes? Mijn stuur is 72cm breed en 'k reed vorig jaar met een 70cm exemplaar elke ronde tegen de deurlijst aan.(kan ook zijn da'k wa slecht stuurde me dien smalle Tarzan in mijn gat)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Dan wheely ik er wel door met mijn stuur dwars, het publiek wil ook wat...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
In vergelijking met vorig jaar komen er nog enkele korte singletracks bij.
kwestie om de vaart er een beetje uit te halen
De teams starten om 14u stipt
De solo's starten een 2-tal minuten na de teams
We voorzien Drie klassementen: - teams
- solorijders
- Humbeekse solorijders
Inschrijven maar........ ambiance verzekerd......
De teams starten om 14u stipt
De solo's starten een 2-tal minuten na de teams
We voorzien Drie klassementen: - teams
- solorijders
- Humbeekse solorijders
Inschrijven maar........ ambiance verzekerd......