Ik wil maar zeggen Jack, dat ze toch wel moeten leveren aan de handelaars....
Ze kunnen natuurlijk altijd niet willen, da's een andere zaak.
Bikesport.be
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Bikesport the end?
Heren, weet er iemand ECHT wat de effectieve plannen van bikesport zijn?? Heb hier het 1 en ander gelezen, maar mijn vaststelling is: sigma lichtset op de website besteld midden april, niets ontvangen sindsdien. Ik heb een 7-tal keer getelefoneerd, er wordt niet opgenomen, 5 keren gemaild, geen antwoord. Vorige week een ingebrekestelling opgestuurd naar Brusselsesteenweg 141, deze brief teruggekregen dat er geen post meer ontvangen wordt op dit adres...
. Zitten die mannen daar nu nog?
- den Bart
- Mountainbiker
Re: Bikesport the end?
DGgent wrote:Heren, weet er iemand ECHT wat de effectieve plannen van bikesport zijn?? Heb hier het 1 en ander gelezen, maar mijn vaststelling is: sigma lichtset op de website besteld midden april, niets ontvangen sindsdien. Ik heb een 7-tal keer getelefoneerd, er wordt niet opgenomen, 5 keren gemaild, geen antwoord. Vorige week een ingebrekestelling opgestuurd naar Brusselsesteenweg 141, deze brief teruggekregen dat er geen post meer ontvangen wordt op dit adres...![]()
![]()
Hetgeen ik enkele posts eerder vermeld heb is hetgeen ik van één van de zaakvoerders zelf vernomen heb. Of hij nu al dan niet de waarheid verteld heeft weet ik ook niet.
Bikesport zit wel al eventjes niet meer op de Brusselsesteenweg hoor. Zoek eens in dit topic of op hun website naar het juiste adres.
Dit moet volgens mij de Edingsesteenweg zijn, maar het nummer weet ik niet.
Re: Bikesport the end?
Als ik vandaag wat vroeger mag vertrekken opt werk, dan spring ik er eens binnen. Misschien kan ik nog een koopke doen.DGgent wrote:Heren, weet er iemand ECHT wat de effectieve plannen van bikesport zijn?? Heb hier het 1 en ander gelezen, maar mijn vaststelling is: sigma lichtset op de website besteld midden april, niets ontvangen sindsdien. Ik heb een 7-tal keer getelefoneerd, er wordt niet opgenomen, 5 keren gemaild, geen antwoord. Vorige week een ingebrekestelling opgestuurd naar Brusselsesteenweg 141, deze brief teruggekregen dat er geen post meer ontvangen wordt op dit adres...![]()
![]()
Ik zal dan eens vragen wat er gaat gebeuren met de mensen die ze opgelicht hebben...
Vandaag even langs geweest achter wat koopjes,en even gepolst naar de toekomstplannen.De huidige eigenaar stopt met de zaak gelegen op de edingssesteenweg en gaat verder met onlineverkoop.
De nieuwe eigenaar neemt gewoon de winkel en atelier over en zal binnenkort opstarten met de'nieuwe' fietsenzaak.(huidige mecanieker -de pat blijft hier ook werken- en das eenprima zaak voor het onderhoud van onze fietsjes
)
Groeten.
De nieuwe eigenaar neemt gewoon de winkel en atelier over en zal binnenkort opstarten met de'nieuwe' fietsenzaak.(huidige mecanieker -de pat blijft hier ook werken- en das eenprima zaak voor het onderhoud van onze fietsjes
Groeten.
Nieuwe poging van aangetekend schrijven naar Edingsesteenweg... Op hun website hebben ze welgeteld 3 verschillende adressen vermeld. Je kan ermee lachen of niet, met die oplichting, maar daar komt het op een bepaald moment wel op neer. Betalen voor iets dat achteraf gezien misschien wel terug eens op voorraad zal komen, binnen 1 maand, 2 maand, 3 maand. Leuke manier om geld binnen te rijven!
mijne pa doet zijn aller beste voor jullie bikes daar moogt ge op rekenen !!!egied wrote:Vandaag even langs geweest achter wat koopjes,en even gepolst naar de toekomstplannen.De huidige eigenaar stopt met de zaak gelegen op de edingssesteenweg en gaat verder met onlineverkoop.
De nieuwe eigenaar neemt gewoon de winkel en atelier over en zal binnenkort opstarten met de'nieuwe' fietsenzaak.(huidige mecanieker -de pat blijft hier ook werken- en das eenprima zaak voor het onderhoud van onze fietsjes)
Groeten.
grt pj
mijn vader is alleen maar mecanieker hij kan er zelf ook heelemaal niks aan doen !!!Aardbei wrote:Klanten doen ook hun best, maar het wil maar niet lukken ...pjstar wrote:mijne pa doet zijn aller beste voor jullie bikes daar moogt ge op rekenen !!!
grt pj
Benieuwd naar de 'toekomstige webshop', met de hier opgebouwde reputatie met ondertussen 27 pagina's klachten ...