2/06/11 BelgacomGP Averbode
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
in de kidschallenge had je zo van die kuilen, omdat ik nog maar een half jaar intensief aan het biken ben had ik dat nog nooit gedaan (en ik had het parcours niet kunnen verkennen, laat aangekomen en dan maar warming-up) nu is mijn vraag hoe moet je dat eigenlijk doen want ik geraakte op 2 van die kuilen nooit helemaal boven 
de uitslag van Fun B vind je hier terug:dunkky wrote:ah ja, in de uitslag staat de Fun B ook niet vermeld. man man man
Maar voor de rest was alles in orde. Ook leuk dat mijn 2 helpers met dat bandje gratis binnen konden.
http://www.chronorace.be/web2/Classemen ... 6407157766
(te vinden via site van belgacom gp-averbode-uitslagen)....
-
need for speed
- Mountainbiker
hy
Post by need for speed »
vind die crossers toch straffe mannen
vorige week nog straf in de ronde van belgié
zijn nog maar in hunne opbouw naar de winter toe
een rijden alle DE BESTE MTBers gewoon weg
wa als die in conditie zijn
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Re: hy
Dit was dan ook een veldrit parcours eh, in Stoumont was het al wa minder.need for speed wrote:vind die crossers toch straffe mannen
... maybe maar slecht is hij toch nie zu ... integendeelBramDR wrote:Dit was dan ook een veldrit parcours eh, in Stoumont was het al wa minder.need for speed wrote:vind die crossers toch straffe mannen
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Idd hij heeft talent, en techniek. Ik stond op het parcour waar er veel technisch in de fout ging maar meeusen ging daar toch vlot over. Pauwels trouwens ook. Die heeft in de eerste ronde veel tijd verloren ( anderhalve minuut) doordat hij vanachter moest starten. En dan nog vierde worden op 2 minuten.bromtje wrote:... maybe maar slecht is hij toch nie zu ... integendeelBramDR wrote:Dit was dan ook een veldrit parcours eh, in Stoumont was het al wa minder.need for speed wrote:vind die crossers toch straffe mannen