04/06/2011 Hagelandse crono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Re: info drinkbus

Post by BramDR »

Bruno1980 wrote:Kan er iemand zeggen wat er juist in de drinkbussen zit: sportdrank of water? Het is de eerste maal dat ik mee doe. Het is gewoon dat ik weet wat ik mag verwachten en wat ik zelf nog moet voorzien :drunk:

Vorig jaar was dat born met daarbij aquarius voor de smaak. Denk ik
rubber-12
Mountainbiker

Re: info drinkbus

Post by rubber-12 »

Bruno1980 wrote:Kan er iemand zeggen wat er juist in de drinkbussen zit: sportdrank of water? Het is de eerste maal dat ik mee doe. Het is gewoon dat ik weet wat ik mag verwachten en wat ik zelf nog moet voorzien :drunk:
Het zal geen Born zijn dit jaar waarschijnlijk, de drinkebussen zijn in elk geval al andere.
Is het dorstlesser of een energydrank die erin zit?
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Er zijn zowel drinkbussen beschikbaar met water als met Sports Control sportdrank (vorig jaar was dit Born).

Ook de drinkbussen zelf zijn van Sports Control =D>
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Alles staat klaar hier. Ben klaar om te vertrekken. Iedereen succes morgen ;-)
Ben eens benieuwd naar mijn tijd.
Mtb46
Mountainbiker

Post by Mtb46 »

Ik ben er morgen ook bij, kom uit Nederland (Eindhoven) ben benieuwd naar mijn tijd.
Schrijf mij daar ter plaatse in.

Fred :bounce:

www.ATBbikers.nl
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Al thuis #-o .
In een afdaling na 50km, klapband gehad. Notubes heeft het niet kunnen dichten, omdat er een serieuze deuk in de velg zat. Was nochtans goed aan het rijden met 23,5 gemiddeld en had nog genoeg over #-o .
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Een binnenband zou een oplossing kunnen zijn ;-)
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

gat id buba was te groot.
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Wat kan een douche toch goed doen...
Man heb afgezien. Weet niet wat er scheelde maar raakte niet vooruit. :-?
Toch een ferm rit. Hitte en mulle zand maakte het toch extra zwaar.
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Aan de organisatie bedankt voor weer een schiterende editie .Heb wel enkele opmerkingen aan sommige rotte appels onder ons waarom auto 's de pas af snijden vuil achter laten en het ergst van al op laatst op de grote baan heb ik er drie man dwars door het rood zien rijden en blijkbaar niet de enige achteraf gehoord . Rij zelf ook graag door maar sommige denken blijkbaar dat ze een grote prijs gaan winnen niet dus deze personen zorgen voor een slechte naam en doen schade aan een prachtige organisatie .
Post Reply