Wat is het gewicht van uw bike?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
*update*Ozz wrote:Oef, ben hier toch niet alleen met mijn 15.5kg oud ijzer.den wakkere bakker gits wrote:nen Vette velo van 15,9kg om overal mee op en af te vliegen Jiehaa
Al die lichte brol breek ik toch![]()
Toch al veel plezier gehad met da fietske maar heeft zijne beste tijd gehad nu -> Achteras al eens moeten rechten plooien, tanden waar ge u kan aan snijden zowel voor als achter en speling op crank, 't is wellekes geweest.
Volop aant rondkijken voor iets "serieuser"...
Scott Scale 29 PRO
10,8kg zonder "tuning"
Da's dan het gewicht uit het boekske.Ozz wrote:*update*Ozz wrote:Oef, ben hier toch niet alleen met mijn 15.5kg oud ijzer.den wakkere bakker gits wrote:nen Vette velo van 15,9kg om overal mee op en af te vliegen Jiehaa
Al die lichte brol breek ik toch![]()
Toch al veel plezier gehad met da fietske maar heeft zijne beste tijd gehad nu -> Achteras al eens moeten rechten plooien, tanden waar ge u kan aan snijden zowel voor als achter en speling op crank, 't is wellekes geweest.
Volop aant rondkijken voor iets "serieuser"...
Scott Scale 29 PRO
10,8kg zonder "tuning"
Kep mijne volledig gestript tot frame + vork. Volledig xtr 980, met rotor 3d cranks (2x10), wcs carbon, slr zadel, ZTR crest/hope wielen, lichtere avid remmekes, bandjes van 400 gram ipv de zware 2.25 rocket rons, en de mijne weegt juist geen 10kg. De mijne is maatje medium. Hangt 'em maar ne keer aan een weeghaak