LCMT 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
indy
Mountainbiker

Post by indy »

Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!

Chrono ongewijzigd!

Zoals het weer er naar uitziet ga ik het wagen met 2 x RaRa 2.25 op de Epic...
Vergis je niet, de chrono van rit 2 is ook volledig vernieuwd! Slechts enkele stukken zijn hetzelfde, maar veel andere zijn nieuw of liggen in omgekeerde richting.
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

indy wrote:
Josdevos wrote:Gps file ontvangen! Rit 2 is effectief volledig vernieuwd, was vorig jaar inderdaad wat minder met al die asfalt!

Chrono ongewijzigd!

Zoals het weer er naar uitziet ga ik het wagen met 2 x RaRa 2.25 op de Epic...
Vergis je niet, de chrono van rit 2 is ook volledig vernieuwd! Slechts enkele stukken zijn hetzelfde, maar veel andere zijn nieuw of liggen in omgekeerde richting.
Sorry, ik bedoelde de proloog!
Petonator
Mountainbiker

Post by Petonator »

Josdevos wrote:Ik heb hem in Basecamp (Mac) geopend maar nog niet naar m'n Edge overgezet. Denk dat ik eerst naar GPX ga converteren en dan naar TCX.

Of iemand andere tips?
Ik heb ze opgesplitst per rit als tcx, dan kan je ze opladen op edge305

PB me als je ze moet hebben...
Petonator
Mountainbiker

Post by Petonator »

Petonator wrote:
Josdevos wrote:Ik heb hem in Basecamp (Mac) geopend maar nog niet naar m'n Edge overgezet. Denk dat ik eerst naar GPX ga converteren en dan naar TCX.

Of iemand andere tips?
Ik heb ze opgesplitst per rit als tcx, dan kan je ze opladen op edge305

PB me als je ze moet hebben...
Correctie, het zijn gpx files :-)
Balleken
Mountainbiker

LCMT

Post by Balleken »

Inschrijving + hotel te koop 200euro
Weg wegens werk

tel gsm0479744477

Grtz Balder
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Cannonneke wrote:
Ik heb dat bestand op mijn Garmin 800 gezet (bij Courses) maar als ik mijn Garmin aanzet vind ik het niet terug ?? Enig idee hoe dat komt ? En waarom krijgen we 1 bestand doorgemaild ipv 4 (immers 4 ritten). Misschien een domme vraag maar ik heb nooit eerder gewerkt met zo'n GPS...
elke track in een apart gpx bestandje plaatsen
elk gpx bestandje kopieren naar Garmin/NewFiles
op het toestel staan ze nadien onder koersen
dikken
Mountainbiker
Location: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift

Post by dikken »

Het is mij gelukt om rit 1,2 en 3 over te zetten naar 800 maar de vierde rit lijkt maar niet te lukken. Bij het verzenden naar toestel vanuit mapsource wordt er geen probleem aangegeven en lijkt alles ok doch ik vind de rit niet terug onder 'courses'.
Iemand een idee aan wat dit kan liggen ?
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Beny wrote:
Cannonneke wrote:
Ik heb dat bestand op mijn Garmin 800 gezet (bij Courses) maar als ik mijn Garmin aanzet vind ik het niet terug ?? Enig idee hoe dat komt ? En waarom krijgen we 1 bestand doorgemaild ipv 4 (immers 4 ritten). Misschien een domme vraag maar ik heb nooit eerder gewerkt met zo'n GPS...
elke track in een apart gpx bestandje plaatsen
elk gpx bestandje kopieren naar Garmin/NewFiles
op het toestel staan ze nadien onder koersen
Heb het zo gedaan maar eigenaardig genoeg blijken die 4 bestanden twee keer rit 1 en twee keer rit 4 te zijn als ik mijn Edge aanzet en ze daarop bekijk #-o

Soit, ik veronderstel dat de bepijling wel zal volstaan [-o<

Gisteren is het stof goed geblust, de zon schijnt, het belooft een leuke ervaring te worden !
Tommer
Mountainbiker

Post by Tommer »

Had ook problemen, zag maar 1 rit verschijnen. Heb uiteindelijk programma WinGDB3 geDLd te vinden

http://www.sackman.info

hiermee is het me gelukt alle 4 ritten + proloog te visualiseren op de edge800

[/url]
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

En nu nog hopen dat iedereen aan de bij de dag horende rit begint als ik dat hier allemaal lees :lol:
Post Reply