nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

karlh wrote:'k heb volgende probleem :
ik zie de tekst van het forum, maar geen layout, nog knoppen (allemaal rode kruisjes). :( :(
WIN XP SP1 met Office XP en IE6 SP2

Bij Options staat HTML is OFF hoe zet ik die aan ?

Iemand een idee wat er kan fout zijn ?
Check je firewall-settings (onderdeel van XP) of de security-settings bij je IE-opties.
Als je die settings te "streng" hebt staan, worden slechts de meest noodzakelijke zaken getoond #-o , en de rest (foto's, buttons, ...) geraakt er niet door ...

HTML is OFF : is bij mij ook zo, en ik zie alles perfect 8)
karlh
Mountainbiker

Post by karlh »

Thierry wrote: Check je firewall-settings (onderdeel van XP) of de security-settings bij je IE-opties.
Als je die settings te "streng" hebt staan, worden slechts de meest noodzakelijke zaken getoond #-o , en de rest (foto's, buttons, ...) geraakt er niet door ...

HTML is OFF : is bij mij ook zo, en ik zie alles perfect 8)
IE-settings staan op medium
Firewall-setting WinXP is pas vanaf SP2 dacht ik.
Probleem nog steeds hetzelfde.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Prachtige layout!!!

=D> Maar waar is de tab "GPS" gebleven? :roll: Of mis ik hier iets? :-?
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Zou er in de nieuwe lay-out ook zo'n keuzevak kunnen komen om al dan niet automatisch in te loggen of niet?

Anders moeten gebruikers er telkens aan denken om uit te loggen als ze op een gemeenschappelijke computer of die van een ander werken. (En ik durf dat wel eens vergeten :oops: )
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Sla ik door of zijn sinds enkele dagen de avatars verdwenen uit de "FI Subtext" lay-out?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Er is NIKS veranderd aan de templates de jongste weken... Dus ik zou bij god niet weten wat de oorzaak is.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Bizar.
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Jack77 wrote:Sla ik door of zijn sinds enkele dagen de avatars verdwenen uit de "FI Subtext" lay-out?
Ge slaat ni door...
Die zijn idd weg...

'k Vermoed dat het probleem ligt bij het upgraden van de provider (waarop mountainbike.be gehost wordt) naar een nieuwe versie van php php 4.3.10 of php 5.0.3 (de freekzzz kunnen voor meer info terecht op www.php.net.
De oude versie bevatte enkele security issues, en veel de providers werden aangemaand hun versie aan te passen.
...'k Ondervind op de sites die ik onderhoud ook enkele kleine probleempjes... :evil:
midas
Mountainbiker

Post by midas »

Jeffrey, vroeger stond er links van een bericht, bij de gegevens van een poster, ook het aantal vorige berichten die die persoon al gepost had. Kan dat terugkomen?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

midas wrote:Jeffrey, vroeger stond er links van een bericht, bij de gegevens van een poster, ook het aantal vorige berichten die die persoon al gepost had. Kan dat terugkomen?
Is die info relevant ?
Post Reply