Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

gvb wrote:heb al een paar keer die kanten gereden met de koersfiets (3 provincie tocht, Fiets Dodentocht, Avalon Bike Rock etc) en da's daar alles behalve biljart gelijk hier :wink:

dus niet echt aan te raden om al direct met ne nieuwe fiets te doen vrees ik (en zeker niet met die 30 kilo overgewicht dat ik naar boven moet duwen) :-?
Zeker toertochten gaan rijden, steeds plezant om rijden. Meestal is er een afstand naar elk niveau. Na enkele keren rijden zal je merken dat 't snel beter en beter gaat.

Altijd welkom ... enjoy your Cannondale :lol:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik heb de kans om een ticket voor cimes de waimes over te kopen. Klopt het dat jullie voor de inschrijving enkel een mailtje hebben ontvangen of werden de tickets jullie opgestuurd?

aan diegene die deze rit al hebben gereden? is deze te vergelijken met de HOT?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:ik heb de kans om een ticket voor cimes de waimes over te kopen. Klopt het dat jullie voor de inschrijving enkel een mailtje hebben ontvangen of werden de tickets jullie opgestuurd?

aan diegene die deze rit al hebben gereden? is deze te vergelijken met de HOT?
Klopt ... enkel een bevestiging via mail.

Ik heb deze nog niet gereden en ik kan geen vergelijking maken.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik ga Donderdag 02/06 naar Londerzeel palmvelden,wie ook gaat afspraak
8u aan de inschrijving, Ik wil (moet) op tijd thuis zijn.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

De mannen da donderdag naar Waimes gaan, mogen van geluk spreken gaat eens super goed liggen. Heb ik nog niet mogen meemaken ze.
3 edities al meegereden en telkens lag het er vettig bij.
Nu kan ik niet aantreden en zal er goed bijliggen.
Zo zeggen kijk, geniet en overwin de toppen van Waimes enne overal voorzichtig naar beneden hé,zitten toch 3 tricky afdalingskes in.
Have fun mannen !!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Geniet er ginder maar van, hopelijk kan ik ooit nog eens rijden, mijn knie is nog geen sikkepit beter, pfft om zot van te worden.

De laatste 5km zaterdag was weer vergaan van de pijn. Weer naar de dokter. En lopen gaat ook niet meer wegens verreking in mijn kuit, ook weeral. Zal donderdag dan maar gaan vissen hé, geniet van de Cimes de Waimes en sommigen van de Palmvelden. Niet alle Palm uitdrinken hé :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Oei ja Tim enjoy de club man.
Tis ook serieus precies bij u!! Ne goede sportdokter zoeken hé...hoe is dat begonnen bij u die last aan de knie?
Normaal zou ik de 19de in kluis wel al kunnen en mogen rijden.
Ik hoop het alvast..... Krijg er de zenen van da mijn bike hier maar hangt.....pppffffffffff
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik heb het ticket gekocht, ik was te enthousiast :-) ik zal wel ondervinden of het al dan niet zwaarder is dan houffalize. (daar was ik op het einde al serieus zocht)

als je daar ene tegenkomt met een derremons accent, steekt ulle hand eens omhoog he :)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:ik heb het ticket gekocht, ik was te enthousiast :-) ik zal wel ondervinden of het al dan niet zwaarder is dan houffalize. (daar was ik op het einde al serieus zocht)

als je daar ene tegenkomt met een derremons accent, steekt ulle hand eens omhoog he :)
Have fun ginder en aarzel niet ons aan te spreken indien we je ergens tegenkomen :-)

:bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Oei ja Tim enjoy de club man.
Tis ook serieus precies bij u!! Ne goede sportdokter zoeken hé...hoe is dat begonnen bij u die last aan de knie?
Normaal zou ik de 19de in kluis wel al kunnen en mogen rijden.
Ik hoop het alvast..... Krijg er de zenen van da mijn bike hier maar hangt.....pppffffffffff
Bij mij is het begonnen met elke dag naar mijn werk te rijden, en dan og eens in het weekend, ik ging dan ook nog zo'n 2x per week lopen. Die ontsteking in mijn knie is echt wel een fietskwetsuur. De oorzaak kennen ze nog niet
Post Reply