Daar ben ik vandaag ook gaan kijkenhellsbells wrote:
Limburgse bossen verboden gebied
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
rubenv
- Mountainbiker
Daar zijn wij vandaag ook gaan rijden, was echt wel supervet. Hebben wel alleen nog maar route 2 gereden. Mijne voorrem was aan het lekken en in de helft had ik gene voorrem meer. En da was serieus afzien en gevaarlijk in de afdalingen waar het glijden was door de droogte_alain_ wrote:Wij hebben ons hennig geamuseerd in de bossen en op de heide.
Alles legaal en superveel vette singletrail..
Wel in Heerlen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Ik ben net terug van een uurtje door veldwegen. Ook leuk om eens te ontdekken als aanvulling op de tracks.
Zoals het er hier boven Opitter uit ziet gaan we sebiet wel een patat regen krijgen denk ik. Ben benieuwd of dat zal voldoen om de verbodsregels weg te nemen maar ik vrees het niet.
Zoals het er hier boven Opitter uit ziet gaan we sebiet wel een patat regen krijgen denk ik. Ben benieuwd of dat zal voldoen om de verbodsregels weg te nemen maar ik vrees het niet.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik kan hiermee niet van lachen, waarom ook ?
Het is waar, ze crossen terwijl brandgevaar is, maar de gevolgen zijn zo hoog (tuf verbeurd verklaard= 6000€ plus de boetes !!!!)...sommige criminelen worden beter behandeld.
Het is waar, ze crossen terwijl brandgevaar is, maar de gevolgen zijn zo hoog (tuf verbeurd verklaard= 6000€ plus de boetes !!!!)...sommige criminelen worden beter behandeld.