Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
beest
Mountainbiker

LEUK & SCHITTEREND FILMPJE

Post by beest »

Adrenalize, mogen wij u filmpje gebruiken als promo op onze website.
Ga er muziek en locaties (zones) bij vermelden.

Vriendelijke groet,
de webmaster van kermisvttt.be
Adrenalize
Mountainbiker

Post by Adrenalize »

ik heb daar geen enkel probleem mee , de zones kunt ge misschien wel herkennen , maar ze staan er natuurlijk niet allemaal op.

alvast bedankt grtz
NicoDT
Mountainbiker

Post by NicoDT »

helaas zadelbreuk na 7 km, gewoon middendoor gebroken. Nog voortgedaan tot de 2e bevoorrading maar toen was het al heel vervelend dat het zadel altijd loskwam en ik moest stoppen om het terug vast te steken. Daarna beslist om via het kanaal terug naar aalter te rijden. Volgend jaar nieuwe poging voor de 72
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

=D> =D> =D> =D> Tesamen mee 5 " TEGENTERTERS " gestart in den achternoene veur ne zèèèèèèèèèèèr schone en rappe rit =D> =D> =D> =D> =D> .Een klein :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: en dan terug ner Aarsele .Mij zien ze in ieder geval zèèèèèèkers terug . En da filmke es oek wel schoone .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

slappetieze2 wrote:=D> =D> =D> =D> En da filmke es oek wel schoone .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Das waarschijnlijk omdat ik daar op sta zeker 8)
Ook genoten van deze verzorgde rit,Vriendelijke mensen op de bevoorrading (hebben het al anders geweten [-X ). Goed uitgepijld parcours beetje vanalles aanwezig .Jullie zien mij ook zeker en vast terug ze.Al is het maar voor de lekkere boterham die er na de stevige tegenwind dubbel zo lekker inging :wink:
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

@ hondahornet en wawa
Vorig jaar mij serieus choco gereden op dat stuk. Nu had ik het al vanop de autostrade zien liggen en was ik mij mentaal aan het voorbereiden, maar toen ik er kwam liep het precies zo vlot. Maarja meewind, misschien de droogte, gras meer gemaaid?/verdord? zal inderdaad wel goed geholpen hebben. :-D

nog @wawa
- Controles liggen inderdaad soms wat dicht op elkaar maar meestal heb je er ook één minder..., niet?
Dat is zeker waar. Om dan nog niet te spreken over het buffet dat jullie aanboden op jullie bevoorradingen. =D>

@ Herder Alex²
Inderdaad: kom je voor een mountainbiketocht of een ritje langs het kanaal?!?
Ik kreeg zelfs wat verwarde blikken van andere bikers, die zaten uit te rusten op het jaagpad, toen ik ze voorbijkwam op het onverharde stuk. :bounce:

@ koenvools
Ik ben er toch ook perfect opgeraakt met mijn 26' banden. Gewoon beneden goed lanceren en zeker niet te klein staan en dat lukt wel :wink:

edit: nog iemand vergeten
@ beest (en) de fotograaf
Bedankt voor de mooie foto's :drunk:
Last edited by IvanIvankov on Sun 29 May 2011 20:35, edited 1 time in total.
khipan
Mountainbiker

Post by khipan »

Wildebeest, graag gedaan.

Prachtige foto's. :-D
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

De eerste mtb foto ooit waarop ik er niet uit zie als ne stuntelige mongool, en dan nog gratis... daar kan sportograf een puntje aan zuigen. =D>

Merci fotograaf want ik had je echt bijna omver gereden.
sofeurken
Mountainbiker

lotenhulle

Post by sofeurken »

@koen vools
ook ik reed op de 1ste steile helling vlot 2x naar boven,op die 2de maar 1x gelukt,(spec stumpjumper carb 29-er)moet wel zeggen dat ik op andere jaren ook boven raakte mé mijne epic 26"zodus t zal wel gewoon een beetje aan den techniek liggen mijn gedacht
guust
Mountainbiker

Post by guust »

Dikke proficiat aan de organisatie. Ik heb me terug goed geamuseerd. Ik ben terug iets slimmer geworden na de tocht, ik zal zeker geen Sven Nijs worden. In het Sven Nijs bos blijven haperen aan een overliggende boom en zo kennis gemaakt met de bosgrond :oops:

Mannen, zeker tot volgend jaar!!!! =D> =D> =D>
Post Reply