scott genius 10 hij is klaar

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

gewoon maxxis ardents opsmijten! :wink:
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

de reden waarom die 2.2 mk uts er op ligt is om da ik dees bande het snelste gevonde had. was eerst vanplan om er vanvoor een 2.4 op te smijten en vanachter een 2.2 maar nu is het 2.2 all around geworden.
dus ga ik eerst deze bandjes versleten en zien hoe ze bollen kan ik achteraf nog altijd nog verandere van bande he.
ik vind hem al heel mooi zo.
Hartelijk dank voor de leuke reakties
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

eefsanders wrote:
hmm, zo'n bike verdient minstens de 2.4 versie
Standaard zit er inderdaad een bredere band op 2.35, dus 2.4 past makkelijk. Dit rijdt erg goed en staat eigenlijk ook geweldig
eefsanders bedoel je da die bande da er bij mij opliggen ook goe rijden of heb je het over de 2.4?
eefsanders
Mountainbiker

Post by eefsanders »

Ik bedoel eigenlijk dat de 2.4 wel erg goed moeten rijden en er goed uitziet. 2.2 vind ik persoonlijk aan de smalle kant zeker voor de inzet/type fiets.
Let wel zelf rijd ik veel door duingebied met zo hier en daar veel mul zand, dan doen bredere banden het geweldig :P . Donderdag naar de Ardennen kijken hoe de fiets het er daar vanaf brengt.
Last edited by eefsanders on Wed 08 Jun 2011 23:54, edited 1 time in total.
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

mja deze gaan nu tog eerst moeten versleten hoor volgende set word 2.35 achter als ik ze vind en 2.4 voor maar denk wel bij continental te blijven zijn zo gemakelijk dicht gegaan zonder produkt er in en blijven ook goe op spannig. maar als hij klaar is komt er wel produkt in hoor
eiri
Mountainbiker

Post by eiri »

Erg mooi project om deze fiets zo opgebouwd te zien worden. Hier ga je heel veel plezier mee beleven.

Ben erg benieuwd hoe de crank je gaat bevallen 3x10 voor een allmountain. Net iets minder klimverhouding dan de 3x9 cranks, maar prachtige crank. Ik heb deze ook voor mijn nieuwe fiets (Turner 5. Spot) gekozen. Die ga ik binnenkort opbouwen.

Ik ben het met eefsanders eens dat je eigenlijk voor de 2.4 banden zou moeten gaan, zeker voor de ZTR flow velgen. De continentals vallen meestal wat smal uit.

Ik ben benieuwd naar je volledige spec lijst.

Veel plezier met deze superbike.
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

Hey airi hoe bedoel je net iets minder klim verhouding er komt ?
ik zal je de spek lijst al geven
FRAME:Genius Carbon / IMP4 technology / HMX NET carbon swingarm / Carbon dropout with replaceable hanger / sealed aircraft bearings 150mm rear travel
VORK: Fox talas rlc 120/150 TF Tuned en een remote locout er ook laten in steken
BALHOOFDSTEL: Ritchey WCS Carbon 1 1/8“ semi integrated 44/50mm“
STUURPEN: Hope XC Stem 110mm 10° Black 31.8mm
STUUR: Truvativ Noir Team World Cup Riser Bars Carbon 640mm 15mm Rise 31.8mm
HANDVATTEN: ODI Yeti Hardcore Lock-On Bonus Pack Wit/Zwart
VOORREM: Hope tech M4 Special Edition Hope Saw 183mm 6-Bolt Floating Disc - Black rem leiding voor: Goodridge Brakes Disc Hose Hose White Goodridge Brakes Disc Hose Connector Kit 102 Hope Mini-M4-M6 Alloy Black
ACHTERREM: Hope tech M4 Special Edition Hope Saw 160mm 6-Bolt Floating Disc - Black rem leiding achter: Goodridge Brakes Disc Hose Hose Carbon Goodridge Brakes Disc Hose Connector Kit 102 Hope Mini-M4-M6 Alloy Black
VOORDERAILLEUR: Sram XO 3sp DM S3
ACHTERDERAILLEUR:Sram XO zwart 10SP longcage
SCHAKELHENDELS: Sram XO zwart 3*10
CASSETTE: Shimano XTR (CS-M980) 10 sp 11-36
KETTING: KMC X10 SL Gold 10 Speed Chain
CRANKSTEL: Rotor 3d 175mm 104/64bcd
TANDWIELEN: Q-rings mtb q104/64 44-33-23t.
TRAP-AS: Hope Bottom Brackets Bottom Bracket MTB - Ceramic Black - 68/73mm
ShellVELGEN: Notube ZTR Flow wit 32
VOORNAAF: Chris King iso disc QR15
ACHTERNAAF: Chris king iso disk
BANDEN: continental mountenking UTS 2.2
ZADEL: SQ lab
SEATPOST: Ritchey WCS Carbon / 34.9mm
PEDALEN: TIME-ATAC XS carbone titanium
Last edited by steven31 on Mon 30 May 2011 13:48, edited 1 time in total.
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

eiri wrote:Ik ben het met eefsanders eens dat je eigenlijk voor de 2.4 banden zou moeten gaan, zeker voor de ZTR flow velgen. De continentals vallen meestal wat smal uit.
da weet ik ook wel heb het wat hoger al uitgelecht hoe het kwam
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

mooi lijstje, 'k zou persoonlijk wel voor een kortere stuurpen en breder stuur gegaan zijn...
zeker op 'n 150mm bike
steven31
Mountainbiker

Post by steven31 »

ik ben 1m90 groot daarom die 110mm stuurpen. en als hij me ni bevald komt hij op de te koop afdeling en bestel ik me gewoon een kortere.
breeder stuur mja vond niet direkt 1 naar men zin maar moet ergens nog een gaatje voor verbetering hebben he 8)
die ik dan weer vond die aan de lengte voldeden en degelijk materiaal leek kwam dan weer rood in en past niet op men bike dus heb ik de gulde midenweg genomen
Post Reply