Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

urbambo wrote:Uw commentaar is echt interessant Cyclon, dus =D> =D> =D> voor jezelf.

Ik kwam vanmorgen op de eerste bevoorraading ne luidruchtige pipo tegen die zomaar ongevraagd tegen mij begon te balken over nen derailleur die volgens hem niet thuis hoorde op een dure carbon mtb die daar stond.

Da was ook gij zeker? :lol:
uw commentaar is ook interessant, het zegt veel over jou dat jij duidelijk nog niet beseft, de wijsheid komt (meestal) met de jaren
betonboerke
Mountainbiker

Lotenhulle

Post by betonboerke »

Heel mooie rit, veeeeeeel werk ingestoken 12/10!!! tot volgend jaar !! =D> =D> =D>
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

Mijn allereerste TT dus ik wist niet echt wat te verwachten. Om 14h15 alleen gestart -kwestie van mijn eigen tempo te kunnen rijden- voor de 58km. Ferm genoten van de bospassages en de algemene afwisseling in het parcours (tunneltje onder de spoorweg bvb).
Chapeau voor de organisatie die het onderste uit de kan heeft gehaald, veel privé-stukken en hier en daar iets technischer (Sven Nijs-bos).
Grappige bordjes langs de weg, goeie bevoorrading ... enfin, alles ging vlot tot ik blijkbaar ergens een pijl of een splitsing heb gemist. Met 41km op de teller aangekomen na 2h rijden, wat ik jammer vond want ik had echt nog zin in meer.
Een beetje troost gevonden in den boterham met spek/ei :).
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

cyclon wrote:
urbambo wrote:Uw commentaar is echt interessant Cyclon, dus =D> =D> =D> voor jezelf.

Ik kwam vanmorgen op de eerste bevoorraading ne luidruchtige pipo tegen die zomaar ongevraagd tegen mij begon te balken over nen derailleur die volgens hem niet thuis hoorde op een dure carbon mtb die daar stond.

uw commentaar is ook interessant, het zegt veel over jou dat jij duidelijk nog niet beseft, de wijsheid komt (meestal) met de jaren
Hoe oud zijt gij?.... 14???

pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

heel mooie rit top proficiat wawa =D> en team :-D gr de jap 8) man was echt een vlamparkoer op het einde de benen op en dan die wind ](*,) jawadde gr en doe zo verder geen opmerkingen tot volgend jaar hopelijk ook in het gezelschap van betonboerke en old walker den diesel hij was ook top op het einde saluuuuuu =D> =D> =D>
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Signer wrote:Getwijfeld tussen Zwalm en deze,3tal jaar (I think) geleden dat ik Lotenhulle nog gereden had en zou hier starten.
Door omstandigheden gestart om 11u15 en luxe,niet veel volk..........plaats voor de voiture bij voetbalplein.
Awel chapeau,slechts één puntje van kritiek en dat was bevoorrading 3 te vlug na de 2 kwam en om die reden niet gestopt.
Voor de rest,bepijling,gevaarlijke oversteken,situaties,bevoorrading,......................alles
was gesoigneerd tot en met =D> =D> =D> =D> =D> =D> :wink: :wink: met zelfs hier en daar nog een vleug humor erbij.
Vlamparcours waar men veeeel uit de streek heeft gehaald met nog een heftig windje als surplus.
Weet iemand de juiste afstand op de grote toer(voor m'n archieven you now),toch 02u52 erover gedaan,

Staat genoteerd voor volgend jaar. :P :lol: :P
Wanneer ik de commentaar Zwalm lees heb ik goed gekozen. :bounce: :bounce:
Mijnen edge 800 zegt +-69.
Geen idee of dit de juiste afstand is. :-D
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

urbambo wrote:
cyclon wrote:

Hoe oud zijt gij?.... 14???
Jawadde,heb ik het mis maar denk niet dat een forum hiervoor dient :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

@La Pierre,thx voor de info.
Wat me eveneens op de rit nog opgevallen is dat er weer veel bikers zonder helm reden #-o #-o #-o #-o
sofeurken
Mountainbiker

lotenhulle

Post by sofeurken »

dit is voor mij de toptocht in de streek!!! =D> =D> =D>
wie hier zn gading niet vind op de bevoorr? =P~
parcours vind ik ook ieder jaar top!,veel werk ingestoken,leuke nijs-pauwels-wellens-albert-stybar-wauw-bospassages,met toch ook hier en daar een technisch stuksken,allemaal super!tot slot een lekkere stutte met ei&spek,mij zien ze hier volgend jaar zeker terug!
heen en terug en de 72+nog een toerke rond kwam ik vandaag aan 160km,25avs
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

pimke wrote:heel mooie rit top proficiat wawa =D> en team :-D gr de jap 8) man was echt een vlamparkoer op het einde de benen op en dan die wind ](*,) jawadde gr en doe zo verder geen opmerkingen tot volgend jaar hopelijk ook in het gezelschap van betonboerke en old walker den diesel hij was ook top op het einde saluuuuuu =D> =D> =D>

Mijn derde achterwiel is eindelijk een super wiel!! Een beetje duur maar het loopt als een biljartbal!! :bounce:
wildebeest
Mountainbiker

Post by wildebeest »

met mijn zoontje van 6 de 30km gedaan, zijn allereerste toertocht, om 14 uur gestart dan liggen de koerskonijnen al te slapen in hun bad, hij heeft veel leuke reacties & aanmoedigingen gekregen onderweg en is nooit van de weg gereden ondanks dat het soms iets trager ging.
Kwestie dat hij de mtb code kent ook tijd genomen voor nen après, bruine leffe (voor mezelf :wink: )& boterham met spek en eieren hebben goed gesmaakt.

Leuk parcours & toffe ambiance om mijn zoontje met het MTB'en te laten kennis maken.
Post Reply