Za 28/05/2011 Zwalm :: Omloop Het Volk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Inderdaad betrekkelijk veel asfalt. Heb me wel geamuseerd. Wel ontgoocheld toen ik merkte dat we slechts 100m haaghoek voorgeschoteld kregen.
Goede bepijling, 1 keer misreden doordat de wind een pijl omgekeerd had. We hebben hem wel terug goed gezet. Ook verderop nog een pijl terug omgedraaid omdat die verkeerd wees door de wind.
Vond het verder nog jammer dat er geen gewoon water was bij de bevoorrading
Goede bepijling, 1 keer misreden doordat de wind een pijl omgekeerd had. We hebben hem wel terug goed gezet. Ook verderop nog een pijl terug omgedraaid omdat die verkeerd wees door de wind.
Vond het verder nog jammer dat er geen gewoon water was bij de bevoorrading
@ bonsai, Volledig ingelijks
was nog leuk om de laatste 10km samen te rijden
De tocht was idd vrij veel baan, maar zaten wel zeer mooie stukken in en qua hoogtemeters heb ik zeker niet te klagen gehad ! Mooie klimmen/afdalingen gehad en kunnen genieten van de mooie streek
iets meer dan 55km op de teller, maar 1x verkeerd gereden door een pijltje die iemand blijkbaar omgedraaid had...
De tocht was idd vrij veel baan, maar zaten wel zeer mooie stukken in en qua hoogtemeters heb ik zeker niet te klagen gehad ! Mooie klimmen/afdalingen gehad en kunnen genieten van de mooie streek
iets meer dan 55km op de teller, maar 1x verkeerd gereden door een pijltje die iemand blijkbaar omgedraaid had...