Jacky, ik heb de indruk dat ge serieus aan de pillen zit ...Vos in de bossen wrote:flipp wrote:Idd, beter er ff weg blijven. Er komen nog genoeg dagen dat we er kunnen biken. Het zou toch verschrikkelijk zijn moest bergerven, dilserbos of de teut ofzo afbranden.
En idd, ik heb nog nooit last gehad met een boswachter en ik wil het graag zo houden.
De boetes zijn idd niet niks. Ik lees hier dat het kan gaan van een maand tot twee jaar celstraf en boetes van 550 tot 1.250.000 euro....![]()
Je kan beter de dag van vandaag drugsdealer zijn dan een verdwaalde fietser![]()
Maar het is zoals velen zeggen: laten we eventjes afwachten, want stel dat er een brand zou breken, en dit door schuld van een van ons, alhoewel, we roken niet terwijl we fietsen, of roken helemaal niet, en der zit een paar green boys ergens op de loer, en achter ons stijgt een rookpluim, mss door de jing aangestoken, wat zullen ze zeggen: er kwam een MTBiker uit et bos,met een rood/zwart outfit![]()
En dan staan ze voor uw deur met de combi, den cachot in met water en brood en vast geketend aan de muur, met een pot om pipi een kaka te doen, met ratten en muizen en dikke zwarte spinnen op de muur, en je lig daar, op de stenen vloer, een maand aan de stuk![]()
Echt waar jongens, blijf van de bossen af.
Limburgse bossen verboden gebied
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Edlisjas
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
QuadricepsSusXT wrote:Da's idd een schrale troost, maar als ik niet kwetst was, ging ik ook niet het bos in. De Mechelse Hei mijd ik toch ook.Edlisjas wrote: Gij hebt goed praten, gij zijt gekwetst ...
Van mij mag je gaan, he, maar rij in het Zavelbos. Niet dat hier het Dilsersbos afbrandt![]()
Helaas ja. Onsteking op beide kwadriceps. Gevolg van fietstesten in Malmedy en gewijzigde zadelpositie. Ik had het kunnen weten.Vos in de bossen wrote: Is SusXT gekwetst?
Vertel....
Serieus nu, het kan toch pijn doen, ik zit nu bijna een jaar met dit probleem, en ik hoop dat het nu bijna gedaan is, heeft te lang geduurd.
Spoedig herstel
't Is nen ancien met een groot gevoel voor humorEdlisjas wrote: Jacky, ik heb de indruk dat ge serieus aan de pillen zit ...
Merci Jacky. Jij ook beterschap. Moeten nog eens afspreken om de bomen die op de paden zijn gevallen weg te branden met onzen afterburner .... als 't een goed geregend heeft.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
' t is nog te vroeg...hips ....Epic469 wrote:Oan den drank
Jong toch, wat kan een mens zich dood vervelen zonder zijn bike, het zou beter zijn even te leven in een soort slaap toestand, de tijd vlieg dan voorbij en als het gedaan is, opesakkee, op de fiets en juh den bos in.
SusXT, ik zal als het zover is een paar bomen gaan afzagen aan de 3paal(het betreft een dubbel berk dat omgevallen is op de single...als we den bossen in mogen (tot daar te voet met de zaag) en wegwezen.
Last edited by Vos in de bossen on Sat 28 May 2011 15:18, edited 2 times in total.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
' t gaat het vanuit de PROVINCIE gouverneur, Dessel is A'pen, vandaar dus.
Maar het is zoals je het zegt: waar ligt de grens tussen een droog bos en een droog bos ? Juist, een lijn op de kaart, maar de vlammen trekken zich van zulke onnozel gedoe niets van aan.
Maar het is zoals je het zegt: waar ligt de grens tussen een droog bos en een droog bos ? Juist, een lijn op de kaart, maar de vlammen trekken zich van zulke onnozel gedoe niets van aan.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ik ben vlugger dan het internet
Ik zal misschien mijn naam veranderen in Storm in het bos
Ik zal misschien mijn naam veranderen in Storm in het bos