Za 28/05/2011 Rollegem-Kapelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Vanmorgen gestart met 4 McBride voor wat later meer dan tof zou worden.Wat een vriendelijk onthaal op alle plaatsen =D> ,mooi parkoer met uitblinker het Kubaantje =D> ,bepijling was goed, mooie bevoorrading, afspuitplaats dik in orde. Nadien nog wa gedronken en idd daar kwamen ze informeren wat we van hun TT vonden. Had iets hoord van 135 inschrijvingen, deze mensen verdienden veel meer.Alle afwezigen hadden ongelijk.Rollegem staat genoteerd voor volgend jaar, proficiat aan de medewerkers. =D> =D> =D> =D>
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

awel van de eerste meter tot de laatsten afgezien liek de beesten maar door wa is een raadsel .
maar ben toch echt blij dat ik hier van start ben gegaan , mooie stukken , goeie bevoorrading ,bepijling , vriendelijke mensen en natuurlijk dat bosje ( kubaantje ) echt leuk daar !
aan iedereen die thuis is gebleven , volgend jaar zeker afkomen tis de moeite . ( kuba heeft de plannen voor volgend jaar uit de doeken gedaan ........... jawadde nie normaal) =D> =D> =D> =D>
Nadien nog een gezellige apres met wouter,frank , gianni en Ellen , gregory , willem , henkieboy en kuba .
@ henkieboy al telefoon gekregen van je verloren stuk van je vork :-D :-D :-D :-D
QM
Mountainbiker

Post by QM »

follow wrote:( kuba heeft de plannen voor volgend jaar uit de doeken gedaan ........... jawadde nie normaal) =D> =D> =D> =D>
Hopelijk ook op zondag [-o< zaterdag is voor mij onmogelijk :(
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ook genoten van deze tocht. Van Moorsele naar Ledegem gereden achter een copain en dan de 57 gereden. Mooi parcours, hier en daar stukken dat ik niet kende, goede bevoorradingen (meer moet dat zeker niet zijn, maar da's persoonlijk uiteraard).
Enkel in Beitem een pijltje gemist. Ik zou voorstellen om de gebruikte groene pijlen te voorzien van een fluopunt. Groene pijlen op een groene achtergrond is voor deze tijd van het jaar soms niet evident.
Maar anders =D> als dit de eerste keer is.
BTW: schoon stukske hier in Moorsele.
mariodeckmyn
Mountainbiker

Post by mariodeckmyn »

:-D Proficiat aan de organisatie alles was dik in orde . goede bevoorrading ,degelijke bepijling echt hun best gedaan, zeker tot vlg jaar
soene
Mountainbiker

Post by soene »

Vandaag aangenaam verrast geweest .Deze streek heeft toch nog meer in zijn mars dan ik dacht. Er is veel werk in deze tocht gestoken en dat zag je aan de vele leuke passages.Een dikke chapeau aan de organisatie.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Content dat ik hier deze morgen gestart ben ipv in Lotenhulle. De twee zijn, alleen al wat de steek betreft, niet met elkaar te vergelijken maar een organisatie die voor de eerste keer de moeite doet om iets te organizeren, moet je natuurlijk alle kansen geven, en zeker als iemand als Kuba het parcours onder handen heeft genomen en er een bendetje Grysperre's aan de start stond. Volledig volgens de traditie weer eens als laatste aangekomen (om te vertrekken hé :lol: ). Tot de eerste bevoorrading nogal wat veel onverhard maar vanaf toen is het gebeterd. Vooral het Kubaboske heel erg gesmaakt en gebist met de Wollie en Blackie. Geen klagen over de bepijling, misschien maar goed dat er niet te veel bos is in deze streek met die groene pijltjes, ook enkel maar vriendelijke mensen tegengekomen van de organisatie. De laatste 10km er nog eens een serieuze lap op gegeven door toedoen van de Wollie.
Den Blackie moest al snel afhaken :lol: :lol: :lol:
Nog een leuke après gehad met de gasten!

@ Kuba: geef er volgend jaar nog maar eens een lap op om deze verder te laten groeien =D> =D>
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Deze organisatie verdiende meer deelnemers. Een mooie tocht gezien de streek, het Kubaantje was..... mjummie dus bis nummerke . En de après was, een beetje te lang .....

Wollie
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Turfke,

Toen jullie de laatste 10 kilometers ingezet hebben was ik allang niet meer mee :lol: en jullie maar stoempen om me los te rijden( zoals ik gehoord heb achteraf) #-o =D> =D> =D> :lol: :lol: :lol:

Just nog den Kuba gezien die aan het afpijlen was en nog een tip gekregen voor het kubaantje nog een beetje moeilijker te maken, jihaa, zal deze week nog getest worden :P
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

blackie wrote:Vandaag met de grysperre's meegereden. Bij de 1e bevoorrading £Rockrider gezien (denk ik) Mijn fiets zat in traktorband :wink:
yep, that was me... gelukkig kreeg je er je fiets nog uit... #-o

Inderdaad, 't feit dat de organisatie kwam vragen of alles meegevallen was en of er opmerkingen waren, bewijst dat men wil leren uit de fouten...
Enigste probleem is dat er bitter weinig fouten waren om uit te leren #-o
Post Reply