Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

Spijtig voor Rollegem-kapelle die de eerste keer doorgaat en dus alle steun kan gebruiken, maar ik had al beslist om naar Lotenhulle te gaan, en door omstandigheden kan ik ook niet meer van gedacht veranderen.

Als de vele positieve commentaren die ik al gehoord en gelezen heb over deze kermis vtt waar zijn zal dit echter zeker geen straf zijn.

Na de pittige hellingen van vorige week in Schorisse-Maarkedal zal dit iets totaal anders, maar zeker niet minder mooi zijn denk ik.

cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

urbambo wrote: Na de pittige hellingen van vorige week in Schorisse-Maarkedal zal dit iets totaal anders, maar zeker niet minder mooi zijn denk ik.
niet overdrijven he:)
steengoede organisatie, die het allerbeste uit de streek haalt, maar het is niet echt een mtbike streek, zeker niet als je die term letterlijk neemt
ORIMA
Mountainbiker

Post by ORIMA »

Zopas een nieuw deel van het parcours tegen gekomen: ziet er wijs uit: aangelegd parcourske met heuvelkes enz...
Rambooke
Mountainbiker

Twijfele

Post by Rambooke »

Ben nog aant twijfele, ma waarschijnlijk zalt hier zijn dak mijn eerste echte vant seizoen rij na 2 jaar te stoppen.
Eigenlijk zocht ik naar iets van een 20 om te beginne (vroeger) om nu de 70 te kunne doen.
Jammer genoeg is da der nie van gekomen, en ik ga mij ook nie overdoen hé.
Iemand die mij kan overtuige?
:evil:
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

cyclon wrote:
urbambo wrote: Na de pittige hellingen van vorige week in Schorisse-Maarkedal zal dit iets totaal anders, maar zeker niet minder mooi zijn denk ik.
niet overdrijven he:)
steengoede organisatie, die het allerbeste uit de streek haalt, maar het is niet echt een mtbike streek, zeker niet als je die term letterlijk neemt
Ik zeg toch dat het iets totaal anders gaat zijn...

En is een parkoer dan meteen mtb-onwaardig te bestempelen omdat er geen hoogtemeters zijn?
Sorry ze, maar voor mij persoonlijk is mountainbiken meer dan alleen bergop en bergaf vlammen.

[/b]
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

alexbiker wrote:
bushrider wrote:
alexbiker wrote:Na vorige weekend weer een superherdersmarathon zal ik ook afzakken naar Lottenhulle. Deze valt altijd weekend na de herders en ontgoocheld niet, dat is al een kunst op zich als organisatie na de herders.
Hoe laat vertrekken jullie alex ? zou anders eens meefietsen :bounce:
Rond 8u ter plaatse denk ik.
ok ik herken je wel aan je bike :lol: tot morgen
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

urbambo wrote:Ik zeg toch dat het iets totaal anders gaat zijn...

En is een parkoer dan meteen mtb-onwaardig te bestempelen omdat er geen hoogtemeters zijn?
Sorry ze, maar voor mij persoonlijk is mountainbiken meer dan alleen bergop en bergaf vlammen.
[/b]
dat heb ik niet gezegd, ik zeg enkel dat het niet echt een mtbikestreek is (versus vlaamse ardennen of pajottenland, a fortiori versus ardennen), er zijn bvb. ook niet zoveel leuke singletracks of bossen (al benut deze rit optimaal het bospotentieel)

kortom: als je eens in deze streek wilt biken (en je moet toch overal in vlaanderen eens gemtbiket hebben, is ook een beetje toerisme): absoluut afkomen, maar met dien verstande dat de streek haar beperkingen heeft als mtbike gebied
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Het parcours ligt er heel goed bij. De regen deze voormiddag heeft goed gedaan. Het is wat minder voorbereiding op het WK in Koksijde :-D :-D :-D
Parcours is 98% hetzelfde als voorgaande jaren enkel wat leuke offroadstroken extra. Vooral deze voor de eerste controle zal gesmaakt worden ...aangelegd 'heuveltje'.... Nieuwsgierig?? Tot morgen.
Kruip nu in bed om morgenvroeg ca 03.45 uur eerste keer parcours te controleren op uitgegooide pijltjes :evil: :evil: :evil:
Lou Widgie
Mountainbiker

Post by Lou Widgie »

Prachtige rit, goeie bepijling, af en toe een grappig bordje om je in goeie stemming te brengen, goeie bevoorrading, lekkere boterham en lekkere Leffe. Wat moet een mens meer hebben é. :lol:

Ik vond het bij momenten nogal zwaar, de plots opgekomen wind zal er ook veel mee te maken hebben. 55,5 km op de teller. Ik was eigenlijk een beetje blij dat ik het bordje van 1km tegenkwam en dacht dat ik nog 4 km moest rijden.

Seeya!
geerolfs
Mountainbiker

Post by geerolfs »

Heb deze morgen de 60km gedaan, was tof ritje met mooie privé stukken.
Goeie bevoorrading om eventuele katers weg te werken.
En nu met voldaan gevoel in de zetel nagenieten !!!
Post Reply