Za 28/05/2011 Rollegem-Kapelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandewalle Danny
Mountainbiker

Post by Vandewalle Danny »

simon sez wrote:Is deze tocht enkel op zaterdag te doen, wij komen anders wel de zondag hoor :drunk:
Dit jaar enkel op zaterdag is de eerste maal op deze manier ingericht, vroeger eenvoudige rit voor leden,zullen zien wat het geeft
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

Wollie zal ook aanwezig zijn in de voormiddag, ben er zeker van dat Kuba er een mooie rit zal van maken !
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Voila laatste update, gezien we juist terug zijn van het uitpijlen van het stukje die we als kers op de taart beschouwen geef ik graag enkele sfeerbeelden hiervan mee.

Nog deze namiddag voorlaatste verkenningsrit rijden (en hopelijk niet als een verzopen kieken aankomen #-o #-o ) + wat detailwerk en dan zijn we klaar om jullie morgen te ontvangen.

Image
Image
Image

Beklimmingske met keuze

SOFT
Image

HARD
Image

Tot morgen!!!
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Prachtig werk gasten! =D>
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

Ik kom af. Iets waar er zo veel werk ingestoken is om van niets iets te maken is de moeite om te komen =D>
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Ik kom ook, niet ver van de deur en ziet er de moeite waard uit .
Start om 8.30hr . 1 vio-biker Greets
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Zal hier ook eens komen proeven van de streek met een aantal andere grijspeertjes :roll:
Weiger wel om ander rubber op te leggen, dienen salaavlaag van deze nacht/vandaag heeft hopelijk enkel maar wat stof geblust #-o
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Triestig te moeten vaststellen dat amper 4H na het uitzetten van stuk op laatste foto's (de kers ge weet wel) al een deel linten EN palen lagen te drijven in de nabijgelegen vijver + op het parcours al een 15-tal pijlen verdwenen waren :evil: :evil:

Maar geen nood i.p.v. linten hebben we nu parcourke afgezet met schrikdraad en 220 erop , t'is dus kwestie van BINNEN het traject te blijven morgen :lol: :lol: :lol:

@willem , semi slicks zijn zeker te doen , enkel op beklimming van laatste bult langs autostrade zou ge ne keer uw 4x4 kunnen nodig hebben :drunk:

Verder alles tijdig klaargeraakt niettegenstaande we daar plots bezig gehouden werden door ne gast uit moorsele :lol: :wink:

Tot morgen ergens te velde 8)
aji
Mountainbiker

Post by aji »

@ KUBA,met schrikdraad??? #-o #-o

Wordt leuk, de para's :^o :( van Mc Bride komen af, mtb's staan al op auto
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

heb getwijfeld tussen deze of Lotenhulle... Maar wordt uiteindelijk deze. Hier is inderdaad heel veel werk in gestoken en wil ik toch eens zien...
Ik ga ook een filmke draaien, dus lachen allemaal hé :wink:
Last edited by Rock Rider on Fri 27 May 2011 22:02, edited 1 time in total.
Post Reply