Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb de raven gehad in 2.2 , is een super snel bandje, maar voelde me er onzeker mee, ook de prijs is niet positief,
heb nu de small block, is beter dan de raven met grip, rolweerstand ietsje meer, heeft wss met het meergewicht te maken, de small block is met zen 2.1 toch breder dan de raven 2.2 ....
ook de kenda slant six bevalt mij enorm, in 2.2 een vette band die echt wel interesant is voor langere ritten! echt comfort en toch een rolweerstand alla racing ralph.
heb nu de small block, is beter dan de raven met grip, rolweerstand ietsje meer, heeft wss met het meergewicht te maken, de small block is met zen 2.1 toch breder dan de raven 2.2 ....
ook de kenda slant six bevalt mij enorm, in 2.2 een vette band die echt wel interesant is voor langere ritten! echt comfort en toch een rolweerstand alla racing ralph.
- kevx
- Mountainbiker
voila seh! da moest ik weteHans wynants wrote:ik heb de raven gehad in 2.2 , is een super snel bandje, maar voelde me er onzeker mee, ook de prijs is niet positief,
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Kenda slant six 29x2.0
Post by PhilippeBiker »
Vandaag voor de eerste keer in de schorre in Boom met nieuwe Fulcrum 29XL wielen en nieuwe Kenda's Slant Six 29x2.0 gereden in modder,los zand en vochtige ondergrond,1 woord : geweldig,zeer onderschat bij het vertrekken door de regenval van die nacht, meer dan voldoende grip op op de lange helling waar de zweefvliegers afgaan geen enkele keer doorgeslipt en ook bergaf voldoende kontrole, in bochten lijken ze als op sporen te rijden,dus een aanrader .
Ik heb ze wel nu nog met binnenbanden op 2.1 bar gereden,tubless komt nog.
Ik heb ze wel nu nog met binnenbanden op 2.1 bar gereden,tubless komt nog.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Dit weekend voor't eerst m'n Niner kunnen testen met Saguaro 2.2 banden. Niet de lichtste, wel super simpel te monteren en blijven meteen ook op druk. vooraan massa's grip in de bochten, achteraan geven ze gigantisch veel tractie.
Heb de herdermarathon gereden op zaterdag en de marathon in Thuin zondag, dus niet echt modder gezien, afwachten dus wat ze daar in doen...
Heb de herdermarathon gereden op zaterdag en de marathon in Thuin zondag, dus niet echt modder gezien, afwachten dus wat ze daar in doen...
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
maxxis beaver
wtb motto
schwalbe little albert
bontrager mud x
bontrager XR3 29er
mountainking
werkelijke breedte allemaal rond 1.9 of 2.0,
iets smaller is er voor het moment niet denk ik.
is ook niet nodig want dat rijd zeker niet beter!
wtb motto
schwalbe little albert
bontrager mud x
bontrager XR3 29er
mountainking
werkelijke breedte allemaal rond 1.9 of 2.0,
iets smaller is er voor het moment niet denk ik.
is ook niet nodig want dat rijd zeker niet beter!
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
1 adress die heeft er wel wat,http://www.29squadron.com/category.php?id_category=14 
Last edited by PhilippeBiker on Thu 26 May 2011 14:49, edited 1 time in total.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Last edited by PhilippeBiker on Thu 26 May 2011 14:49, edited 1 time in total.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019