Omgeving Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Herman
Mountainbiker

Post by Herman »

Wowtre wrote:Voila zoals beloofd een seitje.

Ik rij zondag mijn "Werchter" tour. Start om 8u aan de trianonbrug.
Ik zal mijn best doen, team-mate. De bike is nog niet terug op punt gesteld na ons clubweekend in vielsalm...
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

Yo! gasten

toch niet veel interesse blijkbaar? als er niemand reageert vertrek ik wel iets vroeger en ga er niet staan wachten.
Jordi_02
Mountainbiker

Post by Jordi_02 »

Wowtre wrote:Yo! gasten

toch niet veel interesse blijkbaar? als er niemand reageert vertrek ik wel iets vroeger en ga er niet staan wachten.
Hallo Wowtre, interesse wel, maar zo vroeg man! Ons jeugdhuis in Perk sluit om 2.30u...da ganie hoor. Manmanman, moest het nu tegen 11u zijn...
gorki
Mountainbiker

Post by gorki »

Hi all!

Ik woon ook - weliswaar nog maar pas - in Muizen en mountainbike sinds een half jaar. Aangezien ik nog niet veel ken in de buurt, zou ik graag eens willen meerijden. Deze zondagochtend past me echter niet... :cry:, maar normaal gezien mogen zondagochtenden rond 8u geen probleem zijn. Omdat ik vroeger in Noord-Antwerpen woonde, ken ik dus ook geen bikers uit de weide Mechelse omgeving.

Qua niveau weet ik echt niet hoe ver ik sta, maar de beste manier om dat uit te vinden is eens meerijden zeker! :lol: Ik ben 23 jaar oud.

Cya!
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

Jordi_02 wrote:
Wowtre wrote:Yo! gasten

Hallo Wowtre, interesse wel, maar zo vroeg man! Ons jeugdhuis in Perk sluit om 2.30u...da ganie hoor. Manmanman, moest het nu tegen 11u zijn...
haha die jonge gasten toch! laatst stonden wij er met vier man na een trouwpartij de vorige dag. Ons normaal startuur is 8u en in de zomer is dat al eens wat vroeger.

BTW: zondag starten we met z'n drieen om 7u30 aan de kerk te weerde
coppie
Mountainbiker

Post by coppie »

Ik ben ook een beginnende biker van 35 uit Mechelen en zoek ook bike maten :roll:
Guest

Post by Guest »

Zoveel bikers uit het Mechelse, een ideale streek om te wegrennen maar totaal ongeschikt voor mtb. Hoe zou dat toch komen?
Guest

Post by Guest »

Als je al de weg kent van Mechelen langs de Dijle naar Haacht,
kan je ook eens het wegje door het "Mechels Broek" nemen rond de Nekker. Het is kort, maar wel fun als je snel nog even de modder in wilt.
Guest

Post by Guest »

Als je een modderfreak bent kan je evengoed ook nog eens door Hazewinkel gaan crossen. Ik ben meer van het type dat liever 100 m rondrijdt dan door een plas te moeten :oops:
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Er is ook nog het militair domein aan de zavelberg in Kateleine maar das ook maar ne scheet groot #-o .
Geef mij maar Ardennen ofzo.
Post Reply