Mountainbike Criterium Herselt 08/09/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
zelfde vraag als den loco,Ivanhoe el biker loco wrote:Tot hoelang op voorhand kan je inschrijven? Ik zen oek bij de slijkfretters ma mijn madam is uitgerekend den 9ste september,ma as die nu wa rapper bevalt kan ik me nog terplaatse inschrijven zou dan wel solo rondjes draaien als da mag!
ook van de slijkfretters en madam uitgerekend voor den 7ste septamber.
Als er nog plaats is kom ik ook solo bollen, als ik buiten mag van de madam
- moutainbikerke
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
vorig jaar de 24u!!!! rememmmmmmberjakke-pompier wrote:zelfde vraag als den loco,Ivanhoe el biker loco wrote:Tot hoelang op voorhand kan je inschrijven? Ik zen oek bij de slijkfretters ma mijn madam is uitgerekend den 9ste september,ma as die nu wa rapper bevalt kan ik me nog terplaatse inschrijven zou dan wel solo rondjes draaien als da mag!
ook van de slijkfretters en madam uitgerekend voor den 7ste septamber.
Als er nog plaats is kom ik ook solo bollen, als ik buiten mag van de madam
( toen was ik 4 dagen papa voor den 2de kejer)as er een wil is een weg is!!!
ps da telt oek veu de LOCO!!!
De 20e ploeg heeft zich ingeschreven op zondag 15/05!
Wil je op een zaterdagnamiddag graag nog een mountainbike criterium meepikken?
10 September 2011 "Mountainbike Criterium Herselt".
Niet twijfelen! Meedoen!
Inschrijven kan je via www.deberggaaten.be
Wil je op een zaterdagnamiddag graag nog een mountainbike criterium meepikken?
10 September 2011 "Mountainbike Criterium Herselt".
Niet twijfelen! Meedoen!
Inschrijven kan je via www.deberggaaten.be
"Sandman Bikes" stelt een aantal Testbikes ter beschikking om te testen op het Criterium parcours van 13u00 tot +/-16u15.
Wil je de Sandman een keer proberen op een echt mountainbike parcours alsook op hun eigen ontworpen testparcours (nl de aanhangwagen met hindernissen), op 10 september, tijdens de opwarming van het "Mountainbike Criterium Herselt" kan je eens proberen of hij je bevalt!
meer info: www.deberggaaten.be en www.sandmanbikes.com
Wil je de Sandman een keer proberen op een echt mountainbike parcours alsook op hun eigen ontworpen testparcours (nl de aanhangwagen met hindernissen), op 10 september, tijdens de opwarming van het "Mountainbike Criterium Herselt" kan je eens proberen of hij je bevalt!
meer info: www.deberggaaten.be en www.sandmanbikes.com