+1Gary Visser wrote:Knap frame! Maar de afwerking is niet echt naar mijn goesting.
Bronto Reverend
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
persoonlijk vind ik dieje lefty maar niet in dit frame, dit vraagt om een stale vaste vork.
Maar als teambike snap ik wel waarom er een lefty instaat.
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Maar het verschil in comfort zal een wereld van verschil uitmaken !! Hangt er natuurlijk af wat je met de bike wil doen , maar denk niet dat je een lefty steekt om strandraces te rijden !! Vind de lefty er perfect bij !jakke-pompier wrote:persoonlijk vind ik dieje lefty maar niet in dit frame, dit vraagt om een stale vaste vork.
Misty ,
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Ik denk ook nie dat je een vaste vork steekt om alleen strandraces te rijden.Misty wrote:Maar het verschil in comfort zal een wereld van verschil uitmaken !! Hangt er natuurlijk af wat je met de bike wil doen , maar denk niet dat je een lefty steekt om strandraces te rijden !! Vind de lefty er perfect bij !jakke-pompier wrote:persoonlijk vind ik dieje lefty maar niet in dit frame, dit vraagt om een stale vaste vork.
Misty ,
Dit is een 29"er vergeet dit niet en een stale vork dempt ook.
Ik rij met mijn niner in de ardenne ook mee vaste vork, dus vaste gaat in de ardenne ook perfect. Heb nu een verende vork maar enkel en alleen voor een paar marathons in het buitenland, de rest is met de vaste.
Wit oogt "dikker" dan donkere kleuren, anderzijds de details op die witte zijn exclusiever : achterpatten enz + maat zorgen direkt voor een ander indruk.Kresj wrote:die witte reverend in de showroom ziet er trouwens behoorlijk anders uit, is dit te wijten aan de frame maat, het verschil in vork of is't gewoon een andere geo?
dikker oogt die witte zeker maar 'k had vooral de indruk dat die witte meer 'sloping' is of misschien staat ie gewoon hoger vooraan met de vaste vork ipv die lefty...MirFlash wrote:Wit oogt "dikker" dan donkere kleuren, anderzijds de details op die witte zijn exclusiever : achterpatten enz + maat zorgen direkt voor een ander indruk.Kresj wrote:die witte reverend in de showroom ziet er trouwens behoorlijk anders uit, is dit te wijten aan de frame maat, het verschil in vork of is't gewoon een andere geo?
Vaste vork in dezelfde kleur zou misschien mooier zijn.
Maar deze fiets dient om tochten/wedstrijden te doen van +100km en/of 24u.
Daarom de keuze van voorvering.
Frame oogt minder slooping (is het ook) dan de witte reverend. Maar dit is het grootste frame (22") dat Bronto maakt. Kevin z'n frame is een pak kleiner, vandaar.
Maar deze fiets dient om tochten/wedstrijden te doen van +100km en/of 24u.
Daarom de keuze van voorvering.
Frame oogt minder slooping (is het ook) dan de witte reverend. Maar dit is het grootste frame (22") dat Bronto maakt. Kevin z'n frame is een pak kleiner, vandaar.