Hallo,
ik dacht niet dat er al een topic over deze klassieker gestart was, dus bij deze...
Met de bosbranden in gedachten vraag ik mij af of deze kan doorgaan, en indien wel in welke mate dit het parcours heeft beinvloed?
Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik zie dat jullie mij vóór zijn - 't is nog een dikke maand hé!
over de veenbranden : het traject komt helemaal niet in de omgeving waar de brand gewoed heeft.
Ik was er "toevallig" ook weer eens, en 35 minuten na het ontstaan woedde de brand al in alle hevigheid met een front van bijna 2 km (ik stond op meer dan 1 km afstand toen ik deze foto maakte :

Het is de Fagne des Deux Séries en de Fagne Wallonne die grotendeels afgebrand is, en de RDHF komt enkel langs de Setai- en de Neur Lowé-Venen
over de veenbranden : het traject komt helemaal niet in de omgeving waar de brand gewoed heeft.
Ik was er "toevallig" ook weer eens, en 35 minuten na het ontstaan woedde de brand al in alle hevigheid met een front van bijna 2 km (ik stond op meer dan 1 km afstand toen ik deze foto maakte :

Het is de Fagne des Deux Séries en de Fagne Wallonne die grotendeels afgebrand is, en de RDHF komt enkel langs de Setai- en de Neur Lowé-Venen
Je kan proberen een email te sturen, maar om deze reden ???BramDR wrote:Krijg je eigenlijk al je geld terug als je vooraf bent ingeschreven, heb de laatste maand niet kunnen deftig trainen. Veel zin heeft het dus niet om de 90km te doen.
Ik zou er alleszins eens mee lachen - er is trouwens ook nog de korte 65 hé
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Das natuurlijk ni de enigste rede, mail sturen gaat niet echt evident zijn denk ik. Frans is ni mijn sterkste vak op school...lowie wrote:Je kan proberen een email te sturen, maar om deze reden ???BramDR wrote:Krijg je eigenlijk al je geld terug als je vooraf bent ingeschreven, heb de laatste maand niet kunnen deftig trainen. Veel zin heeft het dus niet om de 90km te doen.
gewoon in 't vloms sturen - als ze er niet aan uit kunnen, komt ie toch bij mij terechtBramDR wrote:Das natuurlijk ni de enigste rede, mail sturen gaat niet echt evident zijn denk ik. Frans is ni mijn sterkste vak op school...lowie wrote:Je kan proberen een email te sturen, maar om deze reden ???BramDR wrote:Krijg je eigenlijk al je geld terug als je vooraf bent ingeschreven, heb de laatste maand niet kunnen deftig trainen. Veel zin heeft het dus niet om de 90km te doen.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Vanop hun site, zal dus maar eens een mailtje sturen.Afgelasting
________________________________________________________________________________________________________________________
Bij afgelasting van de wedstrijd om uitzonderlijke redenen, wordt enkel het inschrijvingsgeld aan de deelnemer terugbetaald. Bij afzegging door een deelnemer wordt het inschrijvingsgeld terugbetaald indien dit gerechtvaardigd wordt en onder voorwaarde dat de organisatie per email vóór de dag van de wedstrijd verwittigd wordt.